Nylig innhold av Andreas55

  1. Andreas55

    Ryktebørsen

    Flink <3
  2. Andreas55

    Verden 40!

    Forventer vi starter med 1000p
  3. Andreas55

    Topp 10 Spillere

    Venter stadig på "skrivet" ditt på v30.
  4. Andreas55

    Madlipz

    Dette er skikkelig god underholdning. Jeg forventer mer av dette Kris ! Forventer itillegg at Thor blir med i en av klippene :D:eek:
  5. Andreas55

    Faktabørsen

    Fakta at jeg vil skape fred mellom alle stammene kun for å ta ut Aziz sin konto sammen (Samhold!). Deretter kan vi fortsette som før.
  6. Andreas55

    Spørsmålsrunde

    Tilgang har jeg vettu. Hmm... kl 20. Hvilken konto vil ha mest eller har mest innflytelse på v39 ?
  7. Andreas55

    Ryktebørsen

    Jeg kan bekrefte det. Selv med min aktivitet.
  8. Andreas55

    Ryktebørsen

    Rettere sagt, så har han trua på alle :rolleyes: Men pyttpytt,.
  9. Andreas55

    Kanskje på tide å ta seg selv i nakken?

    Måtte ta et gjensyn her. Virket som meldingen vi skrev ut til alle var helt korrekt. Da det skjedde det vi sa <3
  10. Andreas55

    Spørsmålsrunder

    Nei Er v38 en artig verden ?
  11. Andreas55

    TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Keolis vs Vilfredo Pareto Lucky Luck vs Hakkespetten - Ganske opplagt egentlig. Det samme om man skal bruke Kenneth sitt system.
  12. Andreas55

    Faktabørsen

    Hvem er vi egentlig ? Man kan ikke fraskrive et eller flere alternativ kun fordi man er uenig. Det er ikke noe fasit her (og nei, ditt er ikke). Du er ikke alle, og alle er ikke deg. Du kan for all del dele opp Kreiz kontoen i 3, kjør på, men så har vi det her med "useriøsitet" som du nevner...
  13. Andreas55

    Faktabørsen

    Nå spøkte jeg kanskje litt mer enn det motsatte, men er noe jeg vil legge til. Det er ja på sett og vis en poppiskonkurranse, men om det skal kun gjelde sine prestasjoner utifra v37. Så burde verken jeg eller du kommet så langt som vi har gjort, men så er jo dette 1 vs 1.. Da vil nok folk...
  14. Andreas55

    Faktabørsen

    Menmen... vi er jo best ? :(
  15. Andreas55

    Ryktebørsen

    Det å kalle deg passiv er jo sant, og når du først sender. Så kommer det 18 timers tog. Selvfølgelig må jeg kommentere <3
Topp