Nylig innhold av Bambam

  1. Bambam

    Faktabørsen

    Alle pappakontoene i TB er enige om denne meldinga.
  2. Bambam

    Faktabørsen

    Eller jente, hva pokker vet jeg.
  3. Bambam

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg, subjektivt, synes at Coller spiller dette spillet på en nitrist måte. Det at du finner det patetisk, det synes jeg er tåpelig. (Les: Du er en tåpe) For kun få år siden ville han blitt ledd av av 90% av forumet, dette er fakta. (Punktum) Å tute til CM for at noen finner måter å...
  4. Bambam

    Top 10 Spillere

    Du spurte om biter, jeg ga deg det i form av den spilleren som adler mest. Der var det, som du selv sier, lite action.
  5. Bambam

    Faktabørsen

    Å se Coller spille TW er ikke ulikt å se Manu spille fotball, beint ut trist. Om det er noen som utnytter shady regler i spillet, så er det jaggu han.
  6. Bambam

    Top 10 Spillere

    For det er morro stats å se på vøtt.
  7. Bambam

    Top 10 Spillere

    Hør med Sondre da
  8. Bambam

    Faktabørsen

    Japp:) Må jo innom hjembyen av og til vøtt^^ Prøver litt 33, er du her?
  9. Bambam

    Faktabørsen

    Vi er nå kun 1 dag unna å kunne erklære forumet for dødt.
  10. Bambam

    Spørsmålsrunde

    Blir.den.ikke.større-Lena GTFO + AIK, hva skjer der?
  11. Bambam

    Ryktebørsen

    Hør på Razz nå jenter.
  12. Bambam

    Faktabørsen

    Sander<3
  13. Bambam

    Topp 25 Spillere!

    Hva er det disse toppspillerlistene? Vi/jeg som sitter å leter etter gode spiller her inne finner bare kontoer med 4-10 emogutter. Stusselig.
  14. Bambam

    Ryktebørsen

    Dette er en av tingene som får meg til å tvile på at Moa er theblackman. https://www.youtube.com/watch?v=yfMTsYcLt10 FYI
  15. Bambam

    Spørsmålsrunde

    kLabB og BaBB Instinct Ble med 17th July 2014 - 17:11 4,867 Instinct Forlot 17th July 2014 - 22:11 4,904 Nå har egosentralen Cash alltid hatt stort gjennomtrekk av kontoer, men dette var litt vel kjapt. Hvem av xeroxy eller mrzhalt var den ødeleggende kraften der?
Topp