Nylig innhold av bergumsen1

  1. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Ja jeg sluttet for at dt er tungt å våkne 3-4 ganger hver natt for å sjekke etter inc Hvor lenge til Nice koapser ??
  2. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Ja det var det :( Spess siden jeg spurte om kv dagen før :/ Men ingen kunne. Å jeg har fortsatt litt liv Greier noen å adle Kreiz om jeg setter en "bounty" på 20k PP til den som adler flest byer fra han ??
  3. bergumsen1

    Faktabørsen

    Gratulerer med 3 mill stryper :)
  4. bergumsen1

    Ryktebørsen

    Var dt en spesifik stamme du tengte på :) Ryktes at julebrus nokk en gang har kommet ut meget tidleg :)
  5. bergumsen1

    Ryktebørsen

    Ryktes at nice snart er tomme for off :)
  6. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Forsvarer meg mot stryper veggen som sendte en forsknings gruppe på 5-6 nukes :) Hvorfor angriper ikke stryper samtidig som Kreiz og brum :)
  7. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Det blir vell stryper selv, etter innadlingen av CD stativ det da sikkert :) Er det tilfeldig at jeg fikk aksjon mot meg Fredag den 13 ?? :)
  8. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Dt hadde noe med at jeg ikke hadde mulighet til å være på :) Å yogi måtte sende toget 7 ganger før han enderlig kom igjennom :) Å jeg hadde bare 3 byer der, og kun lokal deff :) Når skal Kreiz å brum gi seg for kvelden :)
  9. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Sån runt regnet 5 etter de siste natteadlingene til Kreiz Hva er det med dansker, og å være elendige til å time
  10. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Ja det burde du :D Hvem i Nice ender opp som den siste spilleren i Nice etter å ha innadlet alle andre i Nice :)
  11. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Så snart du lander på 2 plass :P Hvor lenge må vi vente på neste sesong av Game of thrones :P
  12. bergumsen1

    Spørsmålsrunde

    Når kreiz ikke gidder å forsvare seg mer :) Når kommer neste innlegget som ommhandler meg på forum :)
  13. bergumsen1

    Faktabørsen

    Du er fortsatt på vent. Venligst vent på svar.
  14. bergumsen1

    Faktabørsen

    Ikke si dt til noen :) Men så mye aktivitet har jeg ikke sett på forum på ca 2-3 måneder :D
  15. bergumsen1

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg har strøket ut alle navnene å erstatet de med deg :)
Topp