Nylig innhold av brann2006

  1. brann2006

    Faktabørsen

    Kreiz 12 0 156 0 God natt.
  2. brann2006

    Faktabørsen

    Det at dere faktisk sitter her å skriver at LL leava var demotiverende for dere er bare piss. Han var uønsket av flere i stammen i en lengre tid, så at han leava kan jo rent teoretisk sett kun gjøre en ting. Booste motivasjonen for videre action. Så slutt å grin fordi dere skøyt dere selv i...
  3. brann2006

    Faktabørsen

    Jeg kan ikke gjøre annet enn å le av dere (Kristian og Andy). Hadde ikke dere backstabba meg in the first place, så hadde nok både kano, chaos og sindre fortsatt vært på deres side. Mye kunne ha vært annerledes i denne verdenen da. Så dere har KUN dere selv å takke for at dere går på et...
  4. brann2006

    Faktabørsen

    Skjønner virkelig ikke at du gidder å dra fram den der engang. Dere har havna i denne situasjonen fordi DERE backstabba meg i starten. Hadde dere ikke gjort det hadde denne verdenen sett meget annerledes ut. Det er jeg 100% sikker på.
  5. brann2006

    Faktabørsen

    Fakta er at Reisverket og Kreiz (Kristian og Morten) tapte denne verdenen. Huff så synd.
  6. brann2006

    Rate spilleren over

    Spillernavn: Bruce Bogtrotter Poeng: 299.352 Rangering: 16 Beseirede motstandere: 1.578.702 (26.) Stamme: UGRESS Poeng: 4/10 Rank 16. Altfor dårlig bruce. Få fingen ut! Når Kreizverket er over deg så sliter du as. Posisjon: 0/10 SAFEZONE. Skaff deg front. OD: 5/10 Lang bak teten. Inaktiv...
  7. brann2006

    Ryktebørsen

    Strøyk du i matte på barneskolen eller? 1 Lucky luck UGRESS 550.644 i går 1 -Coller UGRESS 119.036 i går 550.644 -119.036 =431.608 ene og alene takket være coller når dem stilte med i underkant av 22% av gårsdagens forsvarer scoren. (clap clap).
  8. brann2006

    Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1 Even/Jaqen 2 Favoritt spiller 1 Archer 2 -Coller Ukens beste PnP / forumposter 1 Slapt Slapt Slapt 2 Mest "hatet" spiller 1 Kreizverket 2 Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 10 1 Chaosisalex 2 Khaleesi Mest respekterte stammen krigsmessig 1...
  9. brann2006

    Ryktebørsen

    Ryktes at Kristian sin levetid i v31 nærmer seg drastisk en slutt. Skal bli deilig å adle din siste by :)
  10. brann2006

    Ryktebørsen

    Ryktes at samarbeidet mellom stammene KISS og Bro var meget velfungerende! HAHA!
  11. brann2006

    Ryktebørsen

    Ryktes at Kristian er ekspert på en ting! Å ta creed for andres arbeid. Oh wait, thats a fact son.
  12. brann2006

    Ryktebørsen

    LOL "#gyldig grunn" Til din info så har det ikke skjedd noen backstabbing innad i UGRESS. Her er det topp stemning! ;) Vi gleder oss av at dere nå må ty til forumet for å grine ut deres siste tårer før dere forsvinner sakte men sikkert :)
  13. brann2006

    Faktabørsen

    http://no.thefreedictionary.com/gjennomtrekk "overført utskiftning av folk" Ikke min versjon, men legit versjon a ordboken ;)
  14. brann2006

    Faktabørsen

    Definisjonen på gjennomtrekk er vell at det både går folk inn og ut på kontoen. Kreiz går vell greit under denne definisjonen da både Kristian og Morten har vært inn og ut og nå inn igjen (for Kristian sin del) på kontoen. I tillegg har det også vært flere andre spillere innom kontoen.
  15. brann2006

    Ryktebørsen

    Ryktes at Dr.Dre står for tur for kick og internadling i KISS, da han også var med på bonus event stammen. Confirm or Deny? :)
Topp