Nylig innhold av cajsaa

  1. cajsaa

    Ryktebørs

    ..... den 13.05. klokken 19:31 ja:) jeg adler jeg.. Det beste er at du kan pelle deg vekk før BOL knuser deg og du sier du skal slutte.. (giggle)
  2. cajsaa

    Ryktebørsen

    Mosa bra unnskyldning , hadde sagt det sjæl jeg ;) Naith bra jeg holder tråden i livet med mine morsomheter da. Kan ikke si du gjør så mye annet morsomt en og prøve og backe opp en utrolig dårlig påstand av mosa menmen , that's bnp how i know them.
  3. cajsaa

    Ryktebørsen

    Vis jeg skal si det sånn som deg kan jeg vel si at BNP bedlemmene bør lære seg og skrive riktig de også da. Aldri sagt jeg er sambla god i TW eller at jeg er bedre enn BNP. Enda en feil av et BNP medlem. En vane det der :)
  4. cajsaa

    Ryktebørsen

    Hvor har jeg sagt at jeg er bedre enn BNP og best i tw? Kopier gjerne hvor jeg har skrevet det og vis meg det en gang til :)
  5. cajsaa

    Ryktebørsen

    Igjen prøver han og vri seg unna spørsmålet mitt , haha
  6. cajsaa

    Ryktebørsen

    Det har jeg aldri sakt. Enda en feil av et BNP medlem (?)
  7. cajsaa

    Ryktebørsen

    Ryktene sier at h*n over har tatt så feil som det går ann og ta. Jeg stikker fra GNI fordi det er en stamme med 0 , INGEN sammarbeid overhode. Det er like greit og spille alene og greie seg sjæl enn og spille med en stamme som for eksempel vil angripe BNP etter at de har tatt 400 byer fra GNI...
  8. cajsaa

    BNP vs GNI

    Der tar du faktisk feil da :p Side 1: 17 Side 2: 186 Forskjell: 169 Blackburn Vs BNP Side 1: 56 Side 2: 272 Forskjell: 216 Carl&Vigdis Vs Unreal , johan j1234 , viking Dette er siste mnd. -Pitch
  9. cajsaa

    Er på nuu

    Er på nuu
  10. cajsaa

    Søker konto/dual konto

    Hej , jeg pitchoun søker da en konto som overskriften sier. Det kan være dual konto eller alene konto , bare jeg får et sted og spille på denne verdenen uten og måtte starte med 100 poeng eller hva man gjør blir jeg fornøyd. Vis du leter etter en dual kontakt meg på skype eller her på forumet...
  11. cajsaa

    Statestikk over krigen

    Side 1: Stammer: , FLR Side 2: Stammer: , IB, HVIB Timeframe: Forrige uke Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 42 Side 2: 0 Forskjell: 42 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 381,394 Side 2: 0 Forskjell: 381,394 Eller : Side...
  12. cajsaa

    Ryktebørs

    jadajada dere er så flinke så..:rolleyes: eller siden folk sier vi prøver og bli like BuRn kanskje vi sletter oss selv!!! :o -Pitch
  13. cajsaa

    Ryktebørs

    Hehe , vi prøver overhode ikke og bli lik BuRn eller få noe som helt oppmerksomhet. Hvor du får den slags ting fra aner jeg ikke. Vi lagde FLR fordi vi var lei av RNG ledelsen sin måte og styre på osvosv. Vi lagde FLR så vi kunne styre selv og knuse IB som vi gjør nå. At IB eller MD skriver at...
  14. cajsaa

    RNG i oppløsning ?

    L-O-L! :p Jeg er pitchoun.... Hvor dere får at jeg skryter fra aner jeg ikke.. jeg er som regel en stille person vil jeg si selv:) -Pitch
  15. cajsaa

    Den Store Rapport Tråden!

    Okey.. først sender vi litt nuks uten ram eller kata på en by som er stacka og mur i 20. http://no4.tribalwars.no.com/public_report/5a9b4bff4db24eb483c7c69044dd9269 Dette gikk ikke så bra nei.. http://no4.tribalwars.no.com/public_report/ee9f975682aee4048697749fad699e2f Vi får vel sende...
Topp