Nylig innhold av Clayzer

  1. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    962!
  2. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    893.
  3. Lol eller andre spill

    Bare å gjøre comeback da! (yes)
  4. Lol eller andre spill

    HoN ftw:mehe: Edit: Noen som spiller/har spilt HoN?
  5. Intervju av Slumpi

    Flott intervju av (etter min mening), en av de beste tw spillerne her på .no! (clapping) Og uten tvil en av V17's viktigste spillere, som har styrt flaggskipet til TTB, Bohic tilnærmet alene! Sa det i en annen tråd og sier det igjen, hadde ikke Slumpi holdt ut så lenge som han gjorde tror jeg...
  6. Lukke og låse??

    Hei :)
  7. Intervju av Are

    Allikevell er det ikke til å unngå at frem til Are kom inn på kontoen, var det lite aktivitet i krigen på den kontoen. Krigen hadde jo vart en stund før Are kom inn på panzer. Hvis dette var planlagt fra deres side spilte dere jo et vanvittig risikospill ved å ikke hjelpe Bohic som kjempet alene...
  8. Intervju forslag

    Supert! :) (clapping) Skal jeg se om jeg ikke får gitt ut noe mer ryktepoeng så du kan få på nytt igjen da! :razz:
  9. Intervju forslag

    Henger meg på denne! (støttes)
  10. Intervju av Are

    Fremla det kanskje mer som en ordre enn en forespørsel, men du virket veldig dyktig til å intervjue, så mente jo selvfølgelig at det hadde vært flott om du hadde orket og ta deg tid til det! :) Poenget mitt var at det skjedde svært lite på panzer kontoen annet enn "Sim-city TW" som man som fint...
  11. Intervju av Are

    Flott intervju av MasterSplinter! Og artig å få vite mer om den beryktede Gåsa selv! Litt korrigering Gunnar: Odd var ikke heelt alene på Thyr når du satt ifra panzer fra morran til kveld og sendte fakes. Jeg var med der omtrent fra rundt serverstart, jeg satt også å tagget til jeg ble både gal...
  12. Snill mot slem

    Snille vinner alltid! :D
  13. Snill mot slem

    1!!!!
  14. Snill mot slem

    3!!!
Topp