Nylig innhold av cleo

  1. cleo

    V20 - Faktabørsen

    Fakta er at noe i dspawn bruker alt for mye pp.
  2. cleo

    Kvartfinale i TW-champion

    norseman vs xeroxy Andrek vs p0kemonZ Showtime vs qO.Op Simon Helberg vs Number Six får ta opp igjen gamle synder og hive meg på. Lykke til ^_^
  3. cleo

    Heisann. Nei det er jeg ikke. Jeg er en veldig slapp dual på holoman. :) Spiller du da? :O

    Heisann. Nei det er jeg ikke. Jeg er en veldig slapp dual på holoman. :) Spiller du da? :O
  4. cleo

    Ryktebørsen

    Ryktes at de som vil ut av zippys diktatur vil til Cleos diktatur (clapping)
  5. cleo

    Tw Champion Runde 3

    1. Ruby0444 vs hansemann 2. hophoolio vs Torquemada 3. clayzer vs brann2006 4 .Redswan vs jeeeeeeright - sry mate, men redswan er nok en bedre spiller 5. mumle gåsegg vs kvænangen 6. windsy vs Contra 7. grimlock vs gunnar gås - Mest spennende tw kampen ever, begge to er spenna gærne så...
  6. cleo

    Faktabørs

    Virker som at myth var heldig med rekrutteringen av en spiller som ikkje har tid til å spille :grin: Gard har e ikkje lært deg noen ting etter alle disse år? :hmm:
  7. cleo

    Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    Gard er det deeeeg? :eeek:
  8. cleo

    Avstemning: Første intervju

    Meh.. rator hendelsen har vi sett før, martyparty ftw!!
  9. cleo

    Topp 20 spillere

    Flott liste :))
  10. cleo

    Faktabørs

    Fakta er at Gard ikke er morsom. Edit; Når TH faller blir OWS til å adle ned både Myth og Baron og vinne v14 :warrior:
  11. cleo

    Ryktebørs

    Veldig skuffa over Fyllesamen sjæl :(
  12. cleo

    Ryktebørs

    Det ryktes at FylleSamen har sendt søknad til Myth!!??
  13. cleo

    Spørsmålsrunde

    Hvis Cleo hadde vært støttespiller for Baron hadde RoEm vært nedadlet for lenge siden. Er det sant Fyllesamen skal gå over til Myth?
  14. cleo

    Faktabørs

    Fakta er at fakenicket mitt ble avslørt hardt og brutalt i dag :forvirra:
  15. cleo

    Ryktebørs

    Ryktes at jeg er litt nysgjerrig på hvordan det går med RE om dagen? o.o
Topp