Nylig innhold av cm-punk

  1. cm-punk

    Faktabørsen

    Er vel bare tidsspørsmål før TPT familien er nedadlet
  2. cm-punk

    Ryktebørsen

    Ryktes at det ikke er noen spennende rykter og at verden er kjedelig og grå!
  3. cm-punk

    You should not pass!

    You should not pass!
  4. cm-punk

    Ryktebørsen

    Ryktes at på v18 skjer spenningen mest på offentlig forum om dagen, enn in-game. And i like it :D
  5. cm-punk

    Spørsmålsrunde

    Hvor lenge klarer Hvalen og Aurora å holde ut mot ODA? 2 vs 19, ikke akkurat jevne odds, men en artig battle å følge.
  6. cm-punk

    V20 - Ryktebørsen

    Ryktes at folk ennå ikke har skjønt at fakes i form av sverd angrep ikke er det smarteste cluet ennå.
  7. cm-punk

    Faktabørs

    Japp. Som meg og TC diskuterte på tlf nettopp så blir viklingen feil av det han skriver her på forumet i forhold til de samtalene han og meg har hatt, derfor mitt utsagn. At han og Kenneth er uenige er ikke noe vanskelig å se. Poenget mitt var at jeg synes at myth også fortjener skryt for sitt...
  8. cm-punk

    Faktabørs

    Synes det er synd å se medlemmer i stammen slette seg selv. Men det er lite å få gjort med nå. Poenget med denne stammen fra day 1, var å jobbe sammen og vinne verden. Det er 1 mnd igjen av verden (korriger meg om jeg tar feil) og verden kunne vel ha fått en bedre avslutning enn dette. Jeg har...
  9. cm-punk

    Spørsmålsrunde

    Nå er jo alliansen blitt brudd, så man kan vel si det sånn at man ikke lenger spiller for en andre plass.
  10. cm-punk

    Lord Imp

    AreA er på topp fordi de har noe der og gjøre. Det er en dyktig stamme og en god gjeng. At de tok inn lord imp vil jo tiden vise om var et smart trekk, og selvsagt litt overraskene valg. Area har visst at de kan mer enn å bare rekrutere og slenge med leppa. De kan backe opp via tropper...
  11. cm-punk

    Rate spilleren over

    LuriFAXXX Poeng: 208.857 og rank 3. sier seg vel selv. 8/10 ODA: Topp 10 lista, da sier det seg selv her og egentlig. 8/10 Plassering på kartet: Nok av plass, nok av farms. Tviler på at farmingen og adlingen stopper. 9/10 Stamme: AREA, lederen av v10. Ingen tvil om at dette er en...
  12. cm-punk

    I don´t care!

    I don´t care!
  13. cm-punk

    The punisher slår til igjen hoho

    Er da ingen hemmelighet at det ikke gikk så bra på kontoen hans heller. Men jeg veit han var i begravelse og hadde det tungt. Det var nok en god gammeldags blanding av lei av tw, ikke få ting til å stemme, travel irl og samtidig når triste ting skjer så er ikke ting gøy. Så det var vel en...
  14. cm-punk

    The punisher slår til igjen hoho

    Nvm, snakket med tc selv.. Enkleste måten å vite at du ikke var TC er fordi han kun har hatt 1 forumkonto og ettersom jeg visste han slutta pga barndomsvenninna, så var det ikke akkurat så vanskelig å skjønne. Ser bare heller ikke helt vitsen med denne tråden av starteren. Men same shit anyway
  15. cm-punk

    The punisher slår til igjen hoho

    Om du vil ha noe å diskutere, hvorfor ikke bare legge fram hvem du egentlig er.
Topp