Nylig innhold av cod-waw

  1. Topp 20 spillere

    Ja er vell på tide med en liste. Håper noen tar seg tid. Spennende ^^
  2. Rate spilleren over

    Polarbear Poeng: 12.275 Rangering: 70 Beseirede motstandere: 87.993 (17.) Poeng: Har veldig lite poeng på dette satidet av spillet. Han har mistet noen byer tidligere så er derfor. Han er på vei opp nå kan det se ut som. 5/10 plassering: Er endel byer og farme. Byene er ikke...
  3. Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    Det er priv fordi det er ikke noe som har skjedd enda. Men fakta er at sanhetsserummet satte fart på tankene våre. For øyeblikket er det ikke mer en det :) Så får dere kose dere vidre.
  4. Ryktebørs

    Er nå fakta at Gone ikke er Gone. Mens Rykte er at dere sliter mot han. Bare avkreft så mye dere vil men dere vet selv at jeg alltid har rett :P http://no.twstats.com/no13/index.php?page=player&id=537477&mode=history
  5. Rate spilleren over

    Spiller Villarreal Poeng 1.553 Rangering 112 Beseirede motstandere (Rang) 204 (247) Stamme MyTH Poeng : Han har ikke så veldig mye poeng. Grunnen er nokk at han startet 3-4 dager etter resten...
  6. Faktabørs

    Fakta er at endel spillere begynner og få akademi nå. Det betyr at det er på tide og skaffe seg allianser samt at krigene kan starte ;)
  7. Topp 10 stammer

    Støtter white death der. Snakke dritt om Sondre får du gjøre en annen plass...
  8. Videresendt, Inno nye flag

    Ikke så toskete dette her. Sier bare "Støttes"
  9. Ryktebørs

    Ryktes at ryktene om Gone avkreftes. Han lever da i beste velgående :)
  10. Stammedominans på V13

    Er det noe spørsmål å stille ? :O Men liker ikke han Pappa Betaler karn ved min side. Så nettop Deceit angripe en spiller på 500 k med 4 spillere på tilsammen 5 mill. Så frykter for livet her :D
  11. Damn lenge siden jeg har sett den karn :D

    Damn lenge siden jeg har sett den karn :D
  12. Faktabørsen

    Nei det får være ditt eget lille problem. Bra det er ytringsfrihet...
  13. Faktabørsen

    Var en veldig dyktig spiller. Men hadde kone og barn så måtte slutte da dere begynte og angripe han igjen. Kona likte ikke all tiden han brukte foran datamaskinen. gammel v1 traveer
  14. Faktabørsen

    Er vell bare Ekans som begynner og gå tom for premium ;)
  15. God dag ;)

    God dag ;)
Topp