Nylig innhold av -Coller

  1. Spørsmålsrunder

    Tror ikke han har fått inv helt enda :( Btw. vi har allerede stacka opp over 200% resspakker og masse andre bonuser fra forrige event som ikke er brukt enda, så har ikke noe behov for det tilbudet vi, blir snart 50 byer nå uten det tilbudet :D Siste jeg brukte penger på .no var vel V21. Det...
  2. Ryktebørsen

    Nå vet ikke jeg hvor du spiller, men som jeg vet om er det ingen her som har sagt at du har brukt masse PP. Hvis det er meg du anklager for å ha brukt ressurser feil tror jeg du har missforstått det jeg skrev helt. Det jeg skrev var hovedsakelig ment som en informativ post, selv om jeg startet...
  3. Ryktebørsen

    Høres veldig ut som noe du bare har funnet opp :P Riktig at jeg fjernet profilteksten min ja, så noe er i hvert fall riktig :) Planen er å bruke rundt 5k PP på denne verdenen, siden det er en mengde jeg mener alle burde klare å skaffe ganske lett. I tillegg til dette skal jeg sørge for å gå i...
  4. Verden 27 - Innstillinger

    Kan kun støtte de i stammen din, så støtting av barbs vil ikke være mulig(ingen spikes <3)
  5. Dag 5: Quiz

    Dag 5: Quiz 1. Milits ble introdusert i versjon 7.0 2. Verden 10 var den første verdenen på den norske serveren som hadde skatter som vinnerkrav, denne verdenen ble vunnet av stammen "P0k3" med minst en av hver av de 12 forskjellige skattene som var på verdenen 3. Medaljer(eller...
  6. Spørsmålsrunde

    Det er oss det Jørn ;) Hvem blir første til 10k poeng?
  7. Adlingsdistanse

    Om verdenen ikke skal kun handle om gråbyadling må den økes til minst 25 vil jeg tro, men ikke lett å gi ett nøyaktig tall før man ser hvor tett spillere ligger Er i hvert fall ganske sikker på at 15 blir veldig lite For min del kan vi godt beholde 15 adelsradius, gråbyadling er jo eneste jeg...
  8. Ryktebørs

    Tenker å lage en global allianse på HP nå, alle er invitert bortsett fra rank 1 stammen ;) Dette skal bli første gang det fungerer, let's go boys :D
  9. Ryktebørs

    Ryktes at det ikke har gått så bra for denne globale alliansen eller hva det var den ble kalt :D
  10. Rate spilleren over

    Dr. Dre Poeng [8/10] Rank 8 for øyeblikket, itte gæli det :) Stamme [7/10] Rank 2 stamme som ligger ett godt stykke bak rank 1, men ser det er flere gode spillere i stammen selv om ikke alle henger helt med :P OD [10/10] Perfekt OD for en som ikke har akademi enda, altså ikke en...
  11. Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

    Tror dere overtenker dette litt :P Vil påstå at å følge med på antall poeng folk øker med, OD og ressurser farmet har en del mer å si enn dette, så det vil ikke utgjøre noen ekstrem forskjell vil jeg tro Trip-wires er vel som regel kun 1 spyd, og støtte OD er basert på hvor mye tropper du har...
  12. Rate spilleren over

    Diggoefkr123 Poeng [9/10] Ikke rank 1, men du prøvde i hvert fall da :) Stamme [10/10] Besteste stammen med besteste folka <3 OD [1/10] Du har mindre OD enn meg, og jeg er en gråbyadler! Rykte[10/10] Perfekt rykte, absolutt ingenting negativt jeg kan si her :) Farmet[7/10]...
  13. Faktabørsen

    Hmm, så det at jeg på hver eneste HP jeg har spilt har ligget på rank 1 i startup har altså ingenting å si det da? :) (om jeg ikke husker helt feil her) Kanskje vi kan få til en HP en gang med samme settings som en vanlig verden, så får vi se hvem som ender opp på rank 1 der også? ;) Selv om...
  14. Innstillinger til HP/Classic

    God bedring kjære <3
  15. Omkamp kvartfinale

    Themis vs Skandyzz - RIP Themis
Topp