Nylig innhold av Coon

  1. Ryktebørsen

    Synes dere alle får skjerpe dere jeg. Dere alle er noen salty karer som ikke klarer å slippe ting. Dere klager så mye på ting vi har gjort når dere har gjort det samme selv, please, ikke vær hyklersk. Vi alle er noen tullinger som gjør dumme valg, noen av dem også smarte.. Alt dere snakker om...
  2. Prisutdeling

    De fleste her velger enten en side eller en annen.., jeg skal prøve å være så upartisk som mulig (kan være litt vanskelig i og med at jeg ikke kjenner alle). Mest respekterte spiller 1 -Coller 2 Hakunamatata-TimonPumbaa Favoritt spiller 1 Chaosisalex 2 Kazuto Kirigaya Ukens beste PnP /...
  3. Ryktebørsen

    Liker at du blir veldig provosert kjære ;) Håper vi kan fortsette denne fine tonen mer. Og, det å sende tog, hmm.. kanskje det er å prøve? Men når jeg snakker om å prøve så er det ikke snakk om et lite tog her og der.
  4. Ryktebørsen

    Var et lusent tog og random nuke på 002 byen din. Jo jeg har kontroll over at det har skjedd. Var et fint forsøk på å satse på flaksen. Det var jo ingenting stort som kom din vei akkurat. Hvis du synes det var tungt så får du bare vente å glede deg.
  5. Ryktebørsen

    Du vil finne ut av når vi prøver, kjære.
  6. Ryktebørsen

    Vi har ikke prøvd enda kjære deg.
  7. Ryktebørsen

    Rykte kan bekreftes hittil -C
  8. Ryktebørsen

    Ryktes opprør i Kiss.
  9. Faktabørsen

    Litt vanskelig å få oss vekk fra kartet på sju dager når dere selv forsvinner på en.. xoxo til 07 og co.
  10. Spørsmålsrunde

    Kiss såklart, hvem ellers. Hvem av topp 3 er ikke der om 3-4 uker?
  11. Faktabørsen

    Fakta er at det er kun 309 spillere på denne verden i skrivende stund.
  12. Faktabørsen

    Sikker på dette Mr.?
  13. V22 - movie character match up.

    Toad, med god margin, han bruker bare tunga si til å denge løs på Katniss. Captain America Vs Batman (My opinion, Mr. ubrukelig mot Mr. ubrukelig).
  14. Topp 10 spillere

    Veldig fin liste må jeg si, btw det at dere må slappe av siden jeg er på kontoen blir vel litt feil å si altså.. 4. plass og lenger opp skal vi.
  15. Faktabørsen

    Fakta er at jeg aldri sluttet med tw når jeg skrev det tidligere i verdenen. Alltid spilt, måtte bare komme opp på topp 10 før jeg sa noe. Denne verden vil bli morsom, forhåpentligvis ...
Topp