Nylig innhold av Corsix

  1. Livet må nesten leves.

    Ja da gir jeg meg, fant ikke lysten til å spille TW mer. Har siden september tenkt på dette om å slutte så jeg gjorde slutt med tw idag. Tusen takk til Teemo som har vært ypperlige motstandere men det det var bare ikke gøy å spille TW. Tusen takk til teamet i dFekt som har jobbet hardt med...
  2. TW Champions - Finale og bronsefinale

    Finale: Runinter VS DONslask Bronsefinale: Vifle VS Reisverket
  3. Faktabørs

    Fakta var nok at den mindre stammen begynte å klage over brudd på IAPen og dFekt bare fulgte opp med å gjøre det officielt. Ikke grine ulv på privat meldinger så gå på forume å klage fordi det du truet/skrev ble virkelig gjort av oss.
  4. Livet, er underlig. (the story so far)

    (støttes)
  5. Livet, er underlig. (the story so far)

    Så v15 tar en ny vri, først var det den store mektige DOPE som skulle få smake. Dem knakk sammen på under 24 timer, 95% på grunn av interne problemer men det var de 5% som ut gjorde hoppet utenfor den høye klippen en realitet.(whew) Det skjedde da en del i verdenen og det sto 3 stammer igjen...
  6. TW Champions v15 - Runde 2

    Seventh Day Slumber VS Sauelort DONslask VS Dr. Evil Runinter VS Oliversen Corsix VS Vifle Tokenrunde VS Tvutt Bohic VS Jato Link Reisverket VS Wolfgang Amadeus Mozart Deadpool VS Vimsen
  7. Faktabørs

    Godtplanlagt, vi trengte å fjerne noe AMs. AM Joakim Netland] sånn at Fade tar byen med nuket sitt AM Joakim Netland] og så nuker Oliversen fade sitt nuke Sånn som Jatoen sier, Oliversen nuker fade sitt shit. Var det som var målet.
  8. TW Champions v15 - Runde 1

    RUNDE 1 Trevor Philips vs tokenrunde Corsix vs Major Zod larsland vs Dr.Evil Tvutt vs Soag. Persverus vs Wolfgang Amadeus Mozart Herr Granpa vs DONslask Deadpool vs kileren10 Vifle vs konnis lillazyster vs vimsen MirSar vs Oliversen runinter vs Hoffa1 Seyda vs Jato Link Seventh Day...
  9. Topp 20 spillere

    Den æren går mest til -UW- tenker eg, er jo dem som har jobbet så hardt med å få ned han.
  10. Topp 20 spillere

    Ordner seg, fine fine lister.
  11. Faktabørs

    Fakta er at dope spillte feil kort i starten, man skal aldrig vise sin hånd i poker vettu. Noe dope gjore så fint. (wasntme)
  12. Faktabørs

    Fatka er at Tyren stikker fra egen laget stamme LEAVE THEM TO DIE. Watch Out Tyr "No retreat! No surrender!" - King Leonidas of Sparta Følger ikke det som står på profilen :D
  13. Faktabørs

    Vel ikke alle som kan kose på et slikt nivå som tilfredstiller visse personer.
  14. Faktabørs

    Oh hei stor flytting av sofa og tv i DOPE, Jato likte vist ikke maten.
  15. Ryktebørs

    Babe har savnet en person som deg :D
Topp