Nylig innhold av Darkray

  1. Darkray

    Spørsmålsrunde

    Noen som vet Sondre sitt nick?
  2. Darkray

    Ryktebørsen

    Kan si så mye som at verken jeg eller min dual har spilt på en bruker som heter darkray ;)
  3. Darkray

    Ryktebørsen

    Ryktes at en gammel veteran er tilbake.
  4. Darkray

    Verden zzzzzzzeksten

    Bare du å tvile det ;)
  5. Darkray

    Verden zzzzzzzeksten

    Må være ærlig som en BF spiller å si at dette var råttent gjort. Ikke bare at vi ditcha We Own men at vi ikke tørr å ta opp denne kampen alene er nokså feigt..
  6. Darkray

    Top 20 spillere

    Det får vi se på, blir lettere å rate spillere når det blir litt action ;)
  7. Darkray

    Top 20 spillere

    1 Zimpley BF Ligger på 1. plass, fikk seg en fin landsby tidlig i spillet. Må si at han her er en ekstremt god spiller. 2 borrriss BF Har ikke ranet 1mio enda, er ikke verdig 2. plass etter min mening. 3 Stein Otto BF Mye stammeskifting i starten, er han til å stole på? heller ikke rundet 1...
  8. Darkray

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg har 860lk
  9. Darkray

    Spørsmålsrunde?

    Må si meg enig med sheep, blir enten We Own eller BF. Begge stammene består av mange veteraner som er vant til litt press, både BEST og Alone faller sammen mer å mer for vær dag som går. Med mindre de beste i stammene bestemmer seg for å mekke en utbryter stamme så blir det enten We Own eller...
  10. Darkray

    Ryktebørsen

    avkreftes
  11. Darkray

    Ryktebørsen

    Dette er ryktebørsen, så jeg forteller rykter jeg hører ;) men i denne saken er det noe jeg vet.
  12. Darkray

    Ryktebørsen

    Ryktes at BEST ikke er best alikevell og at mange gode spillere forlater
  13. Darkray

    top 20 stammer

    1 BF - Godt gjort av de å bygge seg så fort opp må jeg si ;) Virker som en erfaren gjeng så langt. 3 Alone Har hørt fra spillere som har forlatt at de masserekrutterer, tror ikke de blir lenge på toppen. 2 BEST Allerede bygget seg 2 stammer, synes personlig dette er for tidlig. Tror ikke denne...
  14. Darkray

    Ryktebørsen

    Ryktes at en gammel veteran er tilbake ;)
Topp