Nylig innhold av Deathbringer

  1. En siste erklæring fra meg...

    Det må finnes et sted der det ikke er det, kanskje nord øst?
  2. En siste erklæring fra meg...

    Du kan alltid sende et erobrings angrep mot en god by eid av en grim spiller (om noen lar deg) og etter det kan du starte en ny erobring fra by som er godt plassert og noble kort tid senere. Men jeg klager ikke over at du slutter spillet :P(.no)
  3. AG

    Ja, men GO er ikke en som kan stoppe juks og multi konto. Så det at Zarazel kan ha en annen konto for å spionere er ikke overraskende om det er saken. Jeg skal ikke påstå at han gjør det og melde han, men hvem har en spion som greier å være online samtidig som du selv er? Og spesielt lese...
  4. AG

    Og her er den stygge siden av GRIM? skal ikke skrive mye som du kan bruke mot stammen vår som propaganda. Det kunne være 2 måter å få vite hva jeg skrev, enten var du spionen eller var det en spion du hadde der. Men fordi du skrev det kort tid etter jeg postet gjetter jeg at du var spionen...
  5. AG

    du er oppdatert, jeg tror nok vi bør ta en annen rettning. Jeg trodde at vi hadde listen der på egenskap siden fordi det ligner på diplomati siden og jeg trodde ikke at du kunne se det. Trodde at du hadde spion blant oss men ikke at du var spionen :D
  6. Grim vs Sparta

    Han var veldig rar. Hvorfor skal man ha 7 smie (man trenger enten 5 eller 10) og HQ på 15 (hvorfor igjen?), også til slutt har han litt rar income, han er enten en som farmer og ikke har fått hjelp til å spille eller en som ikke har fått hjelp, han har mye ubrukelig og hans ressurs ser ikke ut...
  7. Grim vs Sparta

    var ikke poenget med filmen at sparta vant? anyways noen som poster falne eller seir siden det er lite poeng i å ha tråd om man ikke får vite hvem som taper og hvem som vinner
  8. BaØ erklærer krig mot LD-familien og R7

    mm, hva er det med alle disse krigene, btw om en av dere her har pakt med 2 stammer som sloss kan dere forsikre dem at ingen får lov til å blande seg inn f.eks venner eller PA. anyways for mange kriger skal dere holde utviklingen nede elr? minst 15 stammer eller mer som kriger
  9. restart

    finnes bare 1 tråd og den spør om verden restarter. men jeg lurte på hvordan fungerer restart? hvor stor andel av poengene får man beholde, om man kan endre navn og man må søke stammen på nytt. om man har noe av de samme byggningene, hva skjer med den forlatte byen vil den ha de samme tingene...
  10. Morsomme meldinger

    lol, at du svarte tilbake, jeg har samtale med POKE ME håper det går veldig gøy :D, den første melding var posetiv.
  11. SNK

    Hva sto svea for? forkortelsen høres bra ut når man uttaler det. Men har .se SVEa byttet navn også eller skal dere løse dere fra dem?
  12. Kart - Tråd

    enig med alt du sier, jeg sa det med SVEA pga. at de skal raide og litt mellomrom hadde hvert greit. Sørdelen av NoVi ser drit bra plassert utenom noen som er for nærme. Men Core er forsatt nr 1 for meg når det gjelder hele bildet. Jasej det er vel ingen anti-dansk følelse her? :D
  13. Morsomme meldinger

    Men du farmet han og ga han tilbud om å betale deg ?
  14. Belatedly happy birthday, Lindstad

    birthday thread or war retaliating thread lol? anyways congratz for getting 1 year closer to death and congratz with better od rank.
  15. Morsomme meldinger

    fikk ikke med meg alt det. Du kalte han noob og han sa noe tilbake og du truet han sånn at han betaler deg plus sparket han? er du mod eller noe jeg bør vite før jeg noen ganger sender deg ingame melding :)?
Topp