Nylig innhold av deisa

  1. Depend - leder av SaD

    Kjempe fint interju depend ;) Og til Gard som har lagt det ^^ :cool:
  2. På tide å avslutte dette..

    off, jepp.. da var min konto ogsaa paa sletting :eek: Utrolig deilig aa tenke paa at jeg ikke spiller paa v2 lengere !!! :o Hehehe Kos dere arica v2 aleine mot graabyer!! FUCKED!! :eek:
  3. -Rome- sin tid er historie

    Fikk sjokk nå... Takk, for alt -Rome- den beste tidenen på .no Vi hadde det utrolig moro sammen gøtta!.. Har lært kjempe mye av dere! Vil takke handsome, are, ebbern, sondre94, mimma ( Trond ), Cleo, runinter, icekebab, granpa, ruab og wynja får en fantastik tid vi har hatt sammen! Dere er...
  4. :o :cool:

    :o :cool:
  5. Shadow vs. -Rome-

    haha, Kjempe rome og sad :) ^^ Side 1: Tribes: -Rome- SaD Players: Side 2: Tribes: Shadow Players: Timeframe: For alltid total erobringer: Side 1: 25,960 Side 2: 2,372 Forskjell: 23,588 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 863 Side 2: 77 Forskjell: 786...
  6. Du er søt espen :cool::D

    Du er søt espen :cool::D
  7. Tribalwars Player's Champions FINALE!

    Ex-con vs. Vv0lv3r1n3 Are har Skillz!
  8. Ny ODA-konge!

    Kjempebra Are! Stor respekt! :cool:
  9. o.o Kjeft <3

    o.o Kjeft <3
  10. Rank World II

    Mest respekterte spillende spiller 1. Granpa, runinter & Icekebab 2. Ebbern, are, Handsome, Wynja & Cleo 3. vence1 Favorittspiller gjennom tidene 1. Icekebab, granpa & runinter 2.Ebbern & Handsome 3. Cleo, Wynja & Are :rolleyes: Beste diplomat gjennom tidene 1. Granpa 2. 3...
  11. kebab <3

    kebab <3
  12. Tribalwars Player's Champions Runde 3!

    Kamp 1: Vv0lv3r1n3 vs. Chrk1 Kamp 2: Fardin vs. Pointwhore Kamp 3: Torquemada vs. Zanmato Kamp 4: Luxury vs. Pinhead Kamp 5: Gussi (originale) vs. Rustung Kamp 6: Wynja vs. Ganondorf (originale) Kamp 7: Granpa vs. Lord Sayver Kamp 8: Glitter vs. Ex-con
  13. Ruffiro #1

    Grtz :)) Dette var fortjent ! :D
  14. takk for alt Elite

    Jepp ;/ Elite, Kommer hvert fall ALDRI til å glemme dem resten av min TW tid. :D
  15. takk for alt Elite

    takk får alt Elite :/ Savner Den stammen ass :( RIP elite!
Topp