Nylig innhold av Donau

  1. Faktabørsen

    Så ikke denne før nå, men tenkte å informere om at dette er faktabørsen.
  2. Ryktebørsen

    Dere ville ha en 3 sidet krig? Hvorfor tilbydde dere oss allianse da? o_O Ja, jeg var intressert i en 3 sidet krig, og det var derfor det ble med IAP. Men ettersom dere vokste betydelig raskere og hadde høyere aktivitet ville det vært veldig dumt av oss å bryte ut mot både dere og t-recr.
  3. Fredstid

    Måten enkelte i -I- utnyttet og forsøkte å utnytte denne feilen er bare kvalmt.
  4. Ryktebørsen

    Pass på at dere ikke lever dere såpass inn i rollen at dere lurer dere selv oppi alt «propaganda» maset :p
  5. Faktabørsen

    Snakkes mye om bobil og backstabb her, men ingen har nevnt prinsk sin backstabb mot Arica? o_O
  6. Ryktebørsen

    Må si dere lærer fort! :eek:
  7. Faktabørsen

    4 :O
  8. PP bytte

    Hei! Til dere som ikke spiller lenger, eller spiller på .net, så ønsker jeg gjerne å bytte pp fra .net til .no. For å presisere vil bytte da gjøre at du får pp på .net, og jeg pp på .no. Ta kontakt om dette er intressant for deg. - mvh Donau
  9. Server sammenslåing - tilbakemelding

    Istedenfor å nå bruke ressurser på å sende .no over til .net, kan de bruke ressursene på å trekke .dk tilbake fra .net og lage en skandinavisk server!
  10. Faktabørsen

    Fakta, krig erklært :O
  11. Spørsmålsrunder

    Det er det så absolutt, men står langt ned på priotiteringslisten første ukene av en my verden. —- Hvordan ser topp 10 ut om 1 mnd? Tørr du også gjette ca. Poengsum på spillerene?
  12. Rate spilleren over V38

    Coller- Poeng: RANK 1 Kommentar (10/10) Plassering: Ligger godt plassert i kontinentet NTC dominerer som mest, lite front og fiender et lite stykke unna. Men på denne verdnen har avstand mindre å si mtp seierskravet! Kommentar (8/10) Farming: Høy dagens på både antall ress og antall...
  13. Faktabørsen

    Radisson radisson radisson... Grunnen til at jeg hadde donert 0, var at jeg sparte opp mye. Gadd ikke donere litt og litt, men heller store mengder da det ikke utgjorde noen forskjell. Dette hadde jeg også gitt beskjed om, sa også ifra om hvor mye jeg hadde på den tiden. Husker jeg rett var det...
  14. TW-Champions v25 - FINALE

    ur boy tony - Unlimited De har begge betydd mye for verdenen og ikke minst stammen. Unlimited har gjort det sterkere "late game" og får derfor en stemme av meg. Ferdighetsmessig like sterke kontoer.
  15. TW-Champions v25 - Kvartfinale

    ur boy tony - Deathez Themis - martinsen Unlimited - Maxwell Minger Newsted - Felmyst
Topp