Nylig innhold av Drekkakar

  1. Nye uryddige statestikker fra krigen :p

    Jevnt mellom Renegades-familiene, blir spennende å se hvem som tar hjem den seieren:) Husk at IB har flere fronter nå da, og det har vært på K35 vi har tapt, som en følge av at flere spillere har sluttet/gitt opp på uheldige tidspunkt. Men all cred til Renegades der oppe, de kan å sende...
  2. v1

    Second that...
  3. Aldri si aldri

    Imperian, jeg skrev ikke TMR, jeg skrev "stammen". Holmo, jeg har aldri påstått at vi er en liten stamme, det er vi slettes ikke:) Men Renegades-familien er større, og det var det som ble diskutert her.
  4. Aldri si aldri

    Sant, å gå solo mot oss ville jo vært urettferdig, jeg har aldri bedt deg om det. Det at vi er den største stammen blir jo feil å si, du er medlem av en familiestamme, med andre ord fungerer de tre stammene som én(i prinsippet hvertfall). Oi, der var plutselig TMR ganske mye større enn IB...
  5. Aldri si aldri

    Nå går vi litt far out her føler jeg(: Tenkte jeg bare skulle droppe innom som IB-representant å si: Hei:D Lykke til Holmo, nesten litt feigt gjort av deg å velge "den letteste vei", å velge den største stammen i ditt område for å ta den mindre, men lykke til skal du ha.
  6. Bol kjører grått?

    Kan ikke se at BOL blir eid i denne tråden jeg da men... V1 forandrer seg hele tiden, og det er opp til stammenes ledere å tolke hva som er lurest for deres stamme utifra den tilstanden som er, og sette reglene derifra. So what hvis BOL adler grått? Kanskje de har funnet ut at det ikke er...
  7. Spillere top 20 - meninger

    1 Brann2006 - Først og fremst en god spiller med STERKE meninger, hatt våre krangler, en stabeis og kranglefant men til tider ålreit kar:) 2 LeoN2010 - Ingen kjennskap til 3 Bunnpris - Ingen kjennskap til 4 nomine - Nylig etablert i mitt nabolag^^ Ålreit...
  8. WW2 er et faktum?

    Brann, here's the joke: Noen sa at jannas var din og aveng sin far, og jannas svarer med at aveng er en ålreit kar, men når det kom til deg så spiser han angrepiller fortsatt:b Got it?^^ Litt oppbrukt vits, men morsom(:
  9. Merge Core/BOL.

    Som du sikkert da ikke la merke til, så var "Just straightening out the facts" en henvisning til det jeg hadde satt i bred skrift inne i din quote, mens den siste kommentaren var mitt synspunkt til en annen diskusjon i denne tråden. Var vel ikke så vanskelig å skjønne?
  10. Merge Core/BOL.

    Just straightening out the facts:) Jeg har en forestilling om at OD-rank ikke nødvendigvis gjenspeiler en spillers skills, men det er nå bare min personlige oppfatning. Jeg sier ikke at den er irrelevant, men det er som folk har vært inne på her flere ganger, mange faktorer som kan avgjøre en...
  11. Merge Core/BOL.

    Vil informere alle om at Brann's utsagn i forumet på ingen måte representerer IB's offisielle holdninger og meninger. Brann er kun en enkeltperson i styret, og har ikke mer makt enn de andre som også der. Jeg vil ønske BOL og Core lykke til videre, under felles navn. Nå får vi håpe at de...
  12. En ny #1 OD T!

    jeg lukter dårlig taper:)
  13. Hvor ble det av =D= ?

    Du har totalt misforstått jannas:b Og jeg skjønner ikke hvordan du kan si at jeg velger feil lag i TW?
  14. Flaut av ally

    Ikke alltid at man er i konstant krig, men såklart, det er ikke verre enn å ta byer fra de litt større da.
  15. Flaut av ally

    Hvis du er litt lur, så bruker du noen O-tropper, kvitter deg med småfiender i nabolaget... når O-troppene står stille, bruker du de til farming. Sier seg jo selv at man tjener på dette... Hva er vitsen med å ha O-tropper når du ikke skal bruke de til farming? For jeg ser nemlig ikke noen annen...
Topp