Nylig innhold av ekko

  1. Besvart 1. Desember spørsmålet

    Jeg synes ikke spørsmålet er vagt. Ja det kunne riktignok vært stilt på en annen måte, men jeg tror at det er det som er meningen også. Dem ønsker jo å vite hvilken farge du forbinder advent med, og jeg tror at de aller fleste vet hvilken farge advent har og dermed også forbinder den med tiden...
  2. Oppdatering 7.0 :O

    Hvorfor er det sånn at enkelte folk her rett og slett nekter å lese hva jeg og andre folk skriver her før dem kommenterer? Det er ikke det norske teamet som har funnet på disse innstillingene, det er Innogames. Hvorfor er dem kjedelige? Fordi det er fellesinnstillinger for alle land som har...
  3. Oppdatering 7.0 :O

    Hehe. Vet ikke helt hvordan du klarer å få det jeg skrev til og bli det du skrev, men nei det var ikke det jeg mente. Når jeg sier "fellesverden", så betyr det at alle verdene som blir lansert med en ny versjon (i dette tilfelle 7.0) blir å se lik ut. Det har (såvidt jeg vet) alltid vært sånn...
  4. Oppdatering 7.0 :O

    Grunnen til at innstillingene er så "kjedelige" er nok pga at dette dessverre er en fellesverden. Ser at de andre landene skal ha de samme innstillingene.
  5. RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

    Whatever flots your boat. ;)
  6. RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

    Nei. Dere ble rank 1 pga at en spiller i IB gikk til HVIB, så egentlig er det ingen prestisje i det. Bummer, huh? :rolleyes:
  7. Deaktivering av militærleiren

    Det står jo ganske greit og tydelig at militærleirene blir fjernet pga at det ikke ble brukt så mye som man først tenkte, og at det ikke utgjorde noen større forskjell IG. Hvorfor dem ikke bare gjør som du sier og ikke legger det inn på framtidligere servere vet jeg ikke, men det er nå sånn at...
  8. Fakescript

    Fordi fakescriptet er en pain in the ass, enkelt og greit. I tillegg er det å sende ut angrep en del av spillet. Om du er for lat til å sende ut noen fakes selv kan du like greit spille Sims. Her skal vi jobbe for å få sendt ut angrep (synes jeg i alle fall).
  9. millisekund

    Så vidt jeg vet så har teamet allerede bestemt seg for at det ikke blir innført, så det blir vel feil å si at de ikke klarer å bestemme seg. Og nei, "de fleste" vet ikke hvordan en sniper tog på 150ms tro det eller ei. Ikke ser jeg noen grunn til å studere regelboken i hytt og pine på det der...
  10. millisekund

    Uten å vite for mye om den saken der så tror jeg at grunnen til at det ble stemt ned her av det norske teamet, er at dersom det ble innført så blir det altfor vanskelig for dem som ikke har så mye skills i å snipe tog og forsvare seg. Er i allefall det jeg tenker kan være grunnen.
  11. Server merge?

    Forskjellige ansvarsområdet ja, men det vil likevel være delt opp i "norske og danske" dersom det skal være sånn at vi har en CM hver + et team hver. Med det mener jeg at det norske teamet + CM tar seg av de norske spillerne, og det danske teamet + CM tar seg av de danske spillerne. Det blir...
  12. Server merge?

    Jeg ser poengene dine Skolehaven, men det gjør meg dessverre ikke mer positiv til ideen. Var å leste litt på .dk sitt forum også for å få et bedre bilde om hvordan dette liksom skal gjøres, og jeg må si at det å ha to CM'er (en for oss norske og en for dansker) høres ekstremt tungvint ut. Det...
  13. Server merge?

    Er ingen spesiell grunn. Jeg vil bare ikke merge serverne med danskene, er ikke verre enn som så. Men om jeg absolutt må nevne noe, så kan jeg f.eks si at det ikke blir det samme. Det vil ikke være en norsk server lenger, men norsk OG dansk - det ønsker jeg ikke. Jeg vil spille på .no hvor alt...
  14. Server merge?

    Støttes ikke.
  15. Ryktebørs

    Haha. Da var jeg var dual på en av kontoene som adlet Balle, så nuket jeg flere av byene hans og i tillegg var det støtte på vei inn fra enkelte BOL spillere, så det å si at han "gav opp" byene i et området er bare piss. Utover det er jeg enig i at Balle Klorin skal ha cred, men det skrev...
Topp