Nylig innhold av Elimin@tor

  1. Elimin@tor

    Spørsmålsrunder

    Den med mest PP! Er det fortsatt gøy å spille .no?
  2. Elimin@tor

    Forslag til runde 21

    Spillhastighet: 6 Enhetshastighet: 4 første 2 uker, så 2 Rive ned bygninger: Aktiv Moral: Inaktiv Bueskyttere: Ja Millisekundgrense mellom angrep/støtte: 5 ms Fakegrense: Ja Forskningssystem: Forenklet forskning Kirke: Aktiv Vakttårn: Nei Paladin: Ja 10x Mynter: Ja Prestasjoner: Inaktiv...
  3. Elimin@tor

    Project Collect har vunnet Verden 27!

    Veldig stort fokus på hvor inaktiv jeg var, noe som ikke stemmer. Hadde eksamen i desember, og avtalt med Jostein skulle passe på kontoen i 3 uker mens jeg var i Thailand. Josteins aktivitet var også veldig lav i disse perioder. Ble enig med flere spillere i HBT at vi skulle gi oss, spesielt da...
  4. Elimin@tor

    Faktabørsen

    Se her ja, Reisverket tilbake, abobil forsatt spillende.
  5. Elimin@tor

    Beste øyeblikk så langt på v27

    Du er helt utrolig.
  6. Elimin@tor

    Faktabørsen

    Kaos schamemer
  7. Elimin@tor

    Ryktebørsen

    Du har vel sendt flust av seriøse henvendelser også.
  8. Elimin@tor

    #JosteinMåTrykke

    :)
  9. Elimin@tor

    Bak masken til Cllect

    Useriøst å si vi har brukt mye PP. Blåste av 2k pp på startup.
  10. Elimin@tor

    Bak masken til Cllect

    Takk for ett ærlig og objektivt svar Enok99. Enig her, det norske forumet blir bare dårligere og dårligere på kvaliteten fra år til år. Forumet begynner å ligne enn skype chat. Objektivt og kort sammendrag av situasjonen: Collect tok inn Storebror for å skaffe seg større sjanse for å...
  11. Elimin@tor

    Bak masken til Cllect

    Hadde ikke du gitt deg lenge før TigerKiller hoppet til Aristo Eirik?
  12. Elimin@tor

    Skrytehjørnet

    Min definisjon av en god spiller; En spiller som ikke gir opp, nekter å gi opp selv om alle byer er uten mur, uten tropper. Setter i gang produksjonen, sniper, og kjemper på til siste by er borte. Det er vel den eneste kvaliteten man faktisk kan "måle" i dette spillet. (Da tar jeg utgangspunkt i...
  13. Elimin@tor

    Faktabørsen

    Better watch out eeeeh ;)
  14. Elimin@tor

    Faktabørsen

  15. Elimin@tor

    Spørsmålsrunde

    Deg om det.
Topp