Nylig innhold av epsilon

  1. epsilon

    fairplay

    Er vel det at du faktisk lage ein sytepost, om at du blir angrep, på eit krigsspel, på det offentlige forumet.
  2. epsilon

    fairplay

    Vel, den bitre tonen seier vel sitt om akkurat det.
  3. epsilon

    fairplay

    Eg synes eg lukte bitterhet. Anyways, sjølvsagt fokusere ein på store stammer. Men det er og viktig å utvide clusteret sitt, sånn at ein står sterkare i dei store krigane. Då er det lurt å ta i frå små "n00b". Då dei er lette bytter, og liker å leike simcity, så det er fine byer og. Så før du...
  4. epsilon

    fairplay

    Dei fleste stammer sikter i det kortsikte løp på kontroll på eit kontinent. Og vil utvide seg frå der. Om du er ein liten stamme i kontinentet til ein stor, vil det jo vere naturleg at du blir utslettet? Survival of the fittest osv?
  5. epsilon

    EASY vs. NW-familien

    Det stemmer at ein dag speler liten rolle i den større samanhengen. Men det kan gje ein peikepinne på korleis krigen går akkurat no. Som du er klar over kan ting forandre seg fort. Og det blir derfor gale å fokusere på kva som har skjedd før. Om du ser på korleis ting er siste veka, so ser du...
  6. epsilon

    Ryktebørsen

    It's been fun. Take care :)
  7. epsilon

    V4 en verden for feige barbarby adlere

    Er nok du som berre er på feil plass. Dette fenomenet gjelder ALLE .no serverane, og er noko eg har slått meg til ro med. Om du ikkje klare å slå deg til ro med det, så lære deg engelsk og stikk på .net serverane.
  8. epsilon

    Takk for meg - Men vi ses igjen

    Det skal nevnast at NWe vart kontaktet av Veta i det han tok over DG17 Keeg sin konto. Vi vart fortalt at kontoen var under harde angrep frå Varg, og vi vart spurt om å hjelpe. Vi svarte sjølvsagt, vi ønsker jo tross alt ikkje at Varg skulle få byane. Mange av byane overlevde, vi lidde ein del...
  9. epsilon

    Ryktebørsen

    Ville jo tru at etter so lang tid at viljen til kamp mot fienden stakk litt djupare, men har høyrt at det var ein heil del tull i vk i slutten.
  10. epsilon

    Ryktebørsen

    Tydeleg det at tOrJuS tidleg valgte side :)
  11. epsilon

    Ryktebørsen

    Rykte Seier at Easy har erklært krig mot NWE :)
  12. epsilon

    topp 20 stammer

    Han seier nok at han speler på kun ein av dei av gangen ;) Og er jo ganske vanskeleg å bevise om ein bruker proxy :)
  13. epsilon

    Noffe aka G1 = sant

    Eg har høyrt at det er useless å diskutere dette.
  14. epsilon

    Noffes Bragder

    Og Gud veit kva som skjer om det oppstår abstinenser :) Synes derfor at denne tråden var snilt. Men kanskje på tide å starte avvenninga? :P
  15. epsilon

    Noffe aka G1 = sant

    Liker generelt dårleg kulturen ved å ta over andre sine kontoer. Når eg startet opp i oktober fekk eg jo forespørsel frå RV, om å ta over ein konto (kontoen var vel den 68 største på serveren eller noko rundt der). Men som eg sa til han er det ikkje det samme som når ein har bygd opp ein konto...
Topp