Nylig innhold av Escalates

  1. Spørsmålsrunde

    Jimmy, han er fra sverige Hvem har flest ranede ressurser sålangt?
  2. Rate spilleren over

    Jeg viste ikke noe om det ihvertfall
  3. Rate spilleren over

    Dårlig av deg å si at jeg hadde planer om å trekke meg fra SWE. Lurer på hvor folk har det fra? Jeg viste ikke om det
  4. Topp 10 spillere

    #1 the road of forgiveness272.197 En spiller som har vært med i gamet lenge. Litt usikker på motivasjonen til spilleren men ser bra ut enn så lenge. Adlet endel byer fra finden når han var i Swe, mens nå har han internadlet til seg over 100k poeng. Tror spilleren vil ligge top 5 lenge på denne...
  5. Spørsmålsrunde

    Radisson Hvem får 100mill Farmet først?
  6. Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1: Grunnmuren 2: Black Magic Favoritt spiller 1: Black Magic 2: -Sonic- Ukens beste PnP / forumposter 1: The road of forgiveness 2: Grunnmuren/Håkon Mest "hatet" spiller 1: Jimmy 2: Vaffelmannen Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1...
  7. Rate spilleren over

    Heskey
  8. Heskey

    Heskey
  9. Rate spilleren over

    Poeng: Kommentar (4/10) Ganske lite poeng. Men har mulighet til å vokse mer utover verden Plassering: Kommentar (3/10) Veldig safe så blir nok en rolig verden på deg Farming: Kommentar (3/10) Har ikke sett stort til farming hos deg Stamme: Kommentar (7/10) Spennende å se hvordan stammen din...
Topp