Nylig innhold av feddy567

  1. Hjetland, is Quitting :(

    he he. mye her jeg ikke har fått med meg. jeg må vist begynne og lese oftere på dette forumet.
  2. Ny top 15 stamme :)

    Jeg har høyere OD enn deg og:D
  3. Ny top 15 stamme :)

    han er ikke akkurat i frontet, så tror han holder seg lenge:D vis han ikke blir adlet ned av dere i S-e da:rolleyes:
  4. Ny top 15 stamme :)

    Grattis Hjetland :cool: nå har du fått deg inn i IBB. nå må du kjempe bra mot TNR og co:D
  5. Ny top 15 stamme :)

    Hva med meg?:D
  6. Ny top 15 stamme :)

    hmmm.. jeg har vært på Alliansen sin side i snart et år, selv om den ikke fantes da:rolleyes:. jeg har lenge vært på IB sin side, helt siden jeg selv ble adlet ned av en IB spiller i =D= krigen, og det er snart et år siden;)
  7. Ny top 15 stamme :)

    S-e kommer til og knuse dere i North. men er det fremdeles det tullet her:rolleyes: istendenfor og diskutere så starter det ut krig:D synd at jeg var så langt unna ved starten:rolleyes:
  8. Så var tiden kommet!

    så det er du som angriper meg:rolleyes: det gikk vel ikke så bra med adelstoget ditt. men hvorfor bruker du bare 78 LT og RB i angreå med adelsene:eek: ikke nok tropper i byene dine:rolleyes:
  9. Da var det slutt

    ha det osbada. vi snakkes vel litt på MSN senere...
  10. Ledelsen i IB, respektens folk?

    Jeg har en venn i IBB. Han sa at han skulle gi 20 av byene sine til en større spiller i IBB. Det blir vel det samme som dem driver i IB
Topp