Nylig innhold av Fjordheksa

  1. Fjordheksa

    Spørsmålsrunde

    vet ikke om det er noen premades jeg,., muligens bobil(?) "varer" denne verdnen lenger enn 3 måneder?
  2. Fjordheksa

    Spørsmålsrunde

    nei, det er usaklig. hvorfor er det usaklig?
  3. Fjordheksa

    Spørsmålsrunde

    gir da blanke jeg men Kizzz., mah name aint sigbjørn. enten kalle du mæ sig, ellers kalle du mæ sigmund<3 up to u<3 hvem andre enn meg er med i bobils fanklubb?
  4. Fjordheksa

    Topp 25 spillere!

    avtale.
  5. Fjordheksa

    Faktabørsen

    takk takk:) game on
  6. Fjordheksa

    Topp 25 spillere!

    ka det koste for platinum(angel) syns å ville bli platinum i seg selv kvalifiserer til det alene<3
  7. Fjordheksa

    Topp 25 spillere!

    1 heskey TROLL 251.032 30 8368 Rank 1, vært det lenge, har Unlimited gutta rett i helene. Er vell kjetil og Erlend her. Man kan vell si de er der de er nå pga mergen, men de har nå holdt unna også. Medlem av troll, en stamme som har vist å gi oss i O:H en heftig kamp. I LIKE<3 regner med at...
  8. Fjordheksa

    Spørsmålsrunde

    spørs gangtiden. send anyway<3 hvor lenge overlever jeg i nord?:)
  9. Fjordheksa

    Faktabørsen

    Vet ikke hvor jeg skal skrive herren,. men grattis med dagen alle sammen:) troll som oss i O:H, Enjoy this day, before we start killing eachother again tomorrow.
  10. Fjordheksa

    Rate spilleren over

    jeg passer meg som en struts<3 eather i run, or i put my head into the ground and let all the shit happen without me knowing.
  11. Fjordheksa

    Spørsmålsrunde

    siden folk er så retard svarer jeg selv: kate upton ooog stifler<3 hvem har beste ledelsen av troll og o:h? jeg kan vell egentlig bare svare på den å siden ingen andre gidder. O:H<3 Mah boy tony u know. hvor lite liv har jeg som snakker med meg selv på forumet til tribalwars? egentlig ikke så...
  12. Fjordheksa

    Faktabørsen

    fakta er at det skjer mye ig, men lite på forum., stress og kjedlig det. hva er poenget met action om ingen kommenterer det.
  13. Fjordheksa

    Spørsmålsrunde

    ja. Neste troll/tr0ll medlem som blir rimmet. Og neste O:H medlem som blir rimmet?
  14. Fjordheksa

    Hvor er dette?

    1. kartet 2. imellom melding og rapport, evt i hurtigmenyen 3. til høyre for jerngruva.
  15. Fjordheksa

    Faktabørsen

    naboen vant i lotto:( 20 mill:( im jelly.
Topp