Nylig innhold av FylleSamen

  1. FylleSamen

    10:10 klubben

    FylleSamen 6:6 eller 5:5 om 666 ikke er noe.
  2. FylleSamen

    Ryktebørsen

    Æ anser alle angrep som et nuke :jfornøyd: Men ikke alltid orken spille lag.
  3. FylleSamen

    Faktabørsen

    ManU 1 - 2 Swans
  4. FylleSamen

    Ryktebørsen

    Det var ikke snillt, dere klager over at jeg lagger ut samtale hvor jeg avtaler med Ram77 og body som vi laget enigheter om. Takk til Crasykid som fikk meg kasta fra kontoen!
  5. FylleSamen

    Ryktebørsen

    Ram77 har sagt k til avtalen om PA Bodygard har også gått med på en avtale for å få meg til å slutte med angrep. Så jeg håper vi kan holde avtaler og har fred frem til 21, desember og dere får overta byene.
  6. FylleSamen

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg får lager nye venner og avtaler. Trur den neste måneden fremover blir bra.
  7. FylleSamen

    Ryktebørsen

    Ryktes at nån i ODA vil over til OIM for å vinne.
  8. FylleSamen

    Rate spilleren over

    Poeng: 7/10 Rank 5 er bra, men 2 mio opp til toppen. Har vært lenge med på denne verden (i forhold til meg), som kanskje gjenspeiles i ranken. OD: 7/10 Totalt rank 12 i OD totalt, noe som ikke er veldig imponerende i forhold til poeng ranken. Ligger nok så langt etter pga. strategi fra...
  9. FylleSamen

    faktabørsen

    Ryktes at Bothvidt er på vidda og plukker multe. For han var iallefall ikke hjemme å passa på bya sine.
  10. FylleSamen

    Besvart Byer som går grå som en straff/bann.

    Før i tiden når en konto ble bannet pga. et lovbrudd, var straffen ofte at kontoen mista en andel av sine byer. De byene man mistet ble til barbarer. Uavhengig av hva man hadde av tropper i de byene, så ble de erstattet av like mange spyd og sverd som byen hadde i poeng. Eksempel: Om byene...
  11. FylleSamen

    Hall of Fame bugg v18

    Stemmer bra det. Følge tw-stats så startet vi på qO.Op med 2 byer, og derfor fikk vi HoF medaljen. Pussige greier, så Olve burde få minst 100 pp som peker dette ut.
  12. FylleSamen

    Feil me Angrepsinfo

    Angrepe ska treffe om nån å 40 min, i dag, men info'n sir at d ska treff i mårra. Flere som ha d sånn, eller ha nån planta bugs hos mæ? :O Casual e verdn, faktisk!
  13. FylleSamen

    Spørsmålsrunde

    qO.Op Katti bli d krig mellom Cash og Plan B?
  14. FylleSamen

    V19 - Milepæler

    Trur det trygt kan sies at qO.Op tar den 5k poeng milepælen også.
Topp