Nylig innhold av gertpe

  1. gertpe

    Ryktebørsen

  2. gertpe

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg nok en gang har latt meg lure av Bobil-kontoen. Jeg blir åpenbart aldrig klogere.
  3. gertpe

    Faktabørsen

    Vet det Kua....kona mi sa akkurat det samme
  4. gertpe

    Ryktebørsen

    Puff...
  5. gertpe

    Faktabørsen

    Fakta at jeg har startet ny stamme TNW, dem som har baller og er fri for fordommer er velkommen til å joine.
  6. gertpe

    Faktabørsen

    Øhh, hvorfor sku noen angripe tilbake, jeg personlig har ikke noe utestående med folk fra -I-. Og fakta er, at jula er en tid for fred og refleksjon over hvordan jeg ka bedre mitt forhold til mine naboer ( les...ig )
  7. gertpe

    Ryktebørsen

    Haha, liker vanligvis et godt drama, men denne gangen har tekstforfatteren bommet litt.
  8. gertpe

    Spørsmålsrunde

    Prøver å rette denne inn. Hvorfor tror -I- at dem surverent vinner denne verden?
  9. gertpe

    Faktabørsen

    Om det var et fakta, da er jeg helt enig. Men du kaperte vel ikke den?
  10. gertpe

    Faktabørsen

    Er det et fakta, at vi er ferdige? Sjekket nydelig kartet, og ser at vi stadig er der. Og mulig at Bobil tar den såkalte backstabbing tungt. Er et fakta at vi ikke gjør det, synes det var bra at PrinsK gikk til dere.
  11. gertpe

    Ryktebørsen

    Haha, dette var et ekte rykte, når det legges ut, før man kjenner bakgrunnen.
  12. gertpe

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg er dypt taknemmelig for opplysningen, ikke alle gir så gode tilbakemeldinger.
  13. gertpe

    Ryktebørsen

    Beklager, men det ryktes at jeg ikke forstår hva smoke trees betyr. Vil nødig gå glipp av noe viktig.
  14. gertpe

    Faktabørsen

    Fakta er at Advokat Icefistkriger har fått tastaturdilerium......det kjører helt av seg selv. Men og et fakta at det er bra, at noen holder gang i forum.
  15. gertpe

    Faktabørsen

    Fakta at jeg heller ikke har noe liv, har så lite sosialt liv at jeg spiller uten Kyllinger. Kanskje jeg burde kontakte Konrax, så vi ka sosialiserer litt og samtidig gi dere muligheten for å ta igjen. Vi ku jo falle i søvn.
Topp