Nylig innhold av grodi

  1. Ryktebørsen

    Ryktes enda en liten og kjedelig verden.
  2. Faktabørsen

    Liker at du prøver å få det til å høres som at dere hadde det syke overtaket på den tiden. 07 som var vår nr.1 alliert var absolutt ikkje knekt på noen måte. UGRESS og 07's poengsum til sammen var da like høy som KISS sin poengsum. Vi hadde hatt stigende kurve og alle våre aksjoner hadde vert...
  3. Rate spilleren over

    Spillernavn: Archer Poeng: 1.323.476 Rangering: 2 Beseirede motstandere: 6.115.323 (6.) Stamme: UGRESS Poeng: 9/10 Rank 2. Så du får nesten full pott siden det er litt opp til -Coller. Keep it up, så kommer 10/10 farlig fort. Posisjon: 10/10 Nydelig posisjon for Archer kontoen med et...
  4. Accipio

    ....eg som sa v31 ble min siste verden...
  5. Spørsmålsrunde

    -Coller hvis han gidder. Hvem vinner PL 2017/18?
  6. Ryktebørsen

    Ryktes at Bruce Bogtrotter er hjemme for godt fra ferie.
  7. Spørsmålsrunde

    Uten tvil Archer. Kommer -Coller til å ha rank 1 under hele v31?
  8. Ryktebørsen

    Haha, dette var nitrist ass.
  9. Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1. Kazuto 2. Hakuna Favoritt spiller 1. Kazuto 2. Archer Ukens beste PnP / forumposter 1 2 Mest "hatet" spiller 1. 2 Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1. Chaosisalex 2. Paalodin Mest respekterte stammen krigsmessig 1. UGRESS 2. KISS Minst...
  10. Top 10 Spillere

    Tenkte det var på tide med en ny liste :) 1 -Coller UGRESS 878.882 113 7778 Herman du Herman. Her sitter den spilleren som er flinkest til å bruke PP riktig og få eit forsprang til alle andre på de mest kompliserte vis. Du har lært meg mykje og med din aktivitet så holder du nok rank 1 i en...
  11. Ryktebørsen

    Ryktene sier at MK har våknet og setter as we speak Elite på plass.
  12. Ryktebørsen

    Ryktes at Jimmy dreit på draget når han backstabba MK.
  13. Faktabørsen

    Fakta er at UGRESS nå har tatt over rank 1. 1 UGRESS 1.798.484
  14. Ryktebørsen

    Ryktes at det er vanskeligere å adle gråbyer enn det er å adle KISS-byer.
  15. Faktabørsen

    Fakta er at UGRESS nærmer seg rank 1.
Topp