Nylig innhold av Groverud

  1. Groverud

    topp 10 spillere

    Sant nok
  2. Groverud

    topp 10 spillere

    Joda, readlet tilbake noen byer vi har tatt og stoppet flere av våre forsøk. Så på deffansiven har han ikke gjort det svakt, mer på offensiven jeg tenkte på. Jeg teller ikke med readlinger i statistikken tho. Nevnte byer vi direkte har tatt av fienden og beholdt og motsatt. Det vet jeg, ser...
  3. Groverud

    topp 10 spillere

    6ix9ine har ikke fått til noe som helst i front mot oss enda, men, du er velkommen å prøve ;) Melder ut ifra jeg kom inn på kontoen; NTC vs Hanwind = 0-11
  4. Groverud

    topp 10 spillere

    Aaah, derfor den kontoen har begynt å gjøre ting igjen :D
  5. Groverud

    Ryktebørsen

    Word.
  6. Groverud

    Ryktebørsen

    Det er jo helt vanlig å ikke røpe til fienden hvordan ens diplomati ser ut. Slik har det vært i mange år. Både av åpenbare grunner og taktiske årsaker. Betyr på ingen måte at dem er redd for dere fordi dem ikke vil si hvem de ev. har allianser og/eller IAP med. Isåfall har jeg vært livredd...
  7. Groverud

    Ryktebørsen

    Det var da lav mur i byen når vi sendte. Hvorfor la det stå å støve i 4 dager når det med litt juicy bonuser er oppe igjen om 5-6 dager? Gir ikke det mening? Jeg syntes det. Så ja, vil si vi har god kontroll. Og hvorfor så opptatt av de 200 speiderne a? Var en defby som vi ombestemte oss at...
  8. Groverud

    Ryktebørsen

    De ressursene man får av det antallet på vrak har 0 å si såpass langt inne i gamet. Nå skulle nuket dø uansett, så da kan vi like godt tømme byen. Hva skal vi med snipe tropper i alle byer? Eneste trusselen dere har gitt oss gjennom hele verdenen er et tk/lk inc som var så obvious at jeg fikk...
  9. Groverud

    Ryktebørsen

    Det tviler jeg ikke på Iver <3
  10. Groverud

    Ryktebørsen

    Ryktes alle prøver å disse hverandre om man skulle glemme å dodge og "forsvare seg" med off, eller angripe med def for å ev. readle eller hva det måtte være... Har dere virkelig ikke annet å snakke om? Dere er alle som 9 åringer alle sammen (Faren min er større og kulere enn din vibes får jeg av...
  11. Groverud

    Ryktebørsen

    Sender dem jo for å bli drept, ikke vits at de tar opp gårdsplassen vell? Så jeg vil si det er mer fornuftig enn merkelig. Vil du ikke?
  12. Groverud

    Ryktebørsen

    Jo, og det var feil av meg :) Men som jeg sa i innlegget mitt, så forsvarer jeg ingen handlinger??
  13. Groverud

    Ryktebørsen

    Altså, back in the good all days. Var spioner en helt vanlig del av spillet. Er jo et krigføringsspill, og det å skaffe intel på fienden er essensielt (Slik er det IRL også, hvis jeg skal dra inn en liten sammenligning). Jeg forsvarer ingen handliger, jeg bare nevner det. Det du sier om...
  14. Groverud

    topp 10 spillere

    ;)
  15. Groverud

    Faktabørsen

    Den historien husker jeg godt Joachim :p
Topp