Nylig innhold av Hansemann

  1. Intervju med General112

    Hu var Grete Waitz undercover altså!!! Rosa leppestift, rosa tights, rosa sokker, rosa sko, 65+.....og hun grusa oss....... Bra intervju :)
  2. Beste tw-spiller på .no

    Grimlock, ingen over ingen ved siden av! Han burde virkelig vunnet V1 champion konken over meg! Muhaha. Awww :) Burde kansje vært på lista selv Spir, vanvittig utholdenhet (noe som kansje er det viktigste i TW)! Gamle b/p funka ;)
  3. Pilsing

    Litt knot å skulle høre med ørten folk og finne ut når det passer. Heller møte oftere og ta en "vi møtes da! Kjempesynd det ikke passer for deg" (Det som funker da er at 3 stk kanje blir enige om en dag, og møtes uansett, resten bare kommer om det passer :) ) Funker utrolig dårlig å skulle få...
  4. Backstabbing i BOL-regi

    Fant ikke ut hvor denne var hentet fra, men tror det ordner seg finfint jeg. Føler meg temmelig fri enda :) Hei Plokk og Linn og Arne :)
  5. Ikke spør meg, må være noe autoreloader eller noe lignende av Luke og gutta elns. Skjedde for...

    Ikke spør meg, må være noe autoreloader eller noe lignende av Luke og gutta elns. Skjedde for leeenge siden.
  6. TW-Beste stammer igjenom tidene

    Utrolig vanskelig å si beste stammer altså. Det er så mange kriterier. Subektivt som fy dette selvsagt. Skillz-kriteriet: 1: Epicki - uten tvil. Ingen stamme har hatt en stall som dette. Utholdenhetkriteriet: BOL/IB- De driver på enda lizm...... Arica - ingen over, ingen ved siden av...
  7. Ryktebørsen - V10

    .net sier sniping som readling. Er vel bare vi på .no (men ikke alle) som bruker ordet sniping som å splitte tog. Er ikke første gang denne diskusjonen har kommet opp :)
  8. Dine verste fiender!

    Så kommern og redder tråden vettu, hva gir du meg eh? 1: Paalodin (Var på vei til å skrive Grimlock her, men kom på at jeg har han på face, så nå kan jeg snike til meg informasjon når han er og svømmer, og adle han da!!!) Paalodin er en slitsom fyr! #"¤"¤#% 2: Magic Dude (Var på vei til å...
  9. Generell rant om TW.no v2.0!

    For noen måneder siden, så tok Pabben kontakt ang å sette sammen en gruppe spillere som kunne komme med noen forslag. Tror tanken var at representanter for de forskjellige spillergruppene (ikke bare verdener osv, men spillergrupper som..vettafasken hva jeg skulle representere, gamle gråhåra...
  10. Besvart Woooah! Ny CM? :O

    http://io9.com/5863422/10-mega+construction-projects-that-could-save-the-environment--and-the-economy The world is saved \o/ Seff sjekker jeg alle :P Er Name of the Wind good? Aldri hørt om :O uhrm....yey for ny CM! (topic!)
  11. Besvart Woooah! Ny CM? :O

    Second that! Forutenom et par småting da. Star wars lego? Techno-lego!!!! Det er så tøft at jeg får gåsehud. Du har blitt litt bitter med årene grim, så det er litt lett å komme i forsvarssituasjon når du skriver. Siden teamet også har blitt bitre med årene så funker det dårlig over tid...
  12. Why So Serious? byr opp til kamp!

    Å høre på Are når det kommer til slikt, er en generelt dårlig plan.....Til info :P
  13. Gro en bart!

    Problemet er ikke bevisstheten. Jeg VET jeg burde få sjekket prostatan min liksom....menneh.....Det at en kar stikker et par fingre opp i anusen min, i TILFELLE noe kansje muligens er galt.....holder bare ikke altså :S Men cudoz for engasjementet :)
  14. Battlefield 3

    Det var deg ja :P Du hadde skrevet noe teit som kommentar, og med dine vanlige flotte skriverier, så trodde jeg det ikke var deg :D Aight, legger deg til i kveld!
  15. Battlefield 3

    Hva i svingende er nicket ditt din pølse!? Glemmer da slik. Mitt er testohue.
Topp