Nylig innhold av Hell G

  1. Topp 10 - stammer

    Fin liste og fint skrevet, synes det er bra du gidder eg. Eneste eg savner for at den skal være litt mer perfekt er å skille Oda/odd så man ser om det er forsvars krig eller angreps krig dem driver med, evt begge deler :)
  2. Tw Champion v18 Finale

    Krokanrull Vs Three are legend ja ka kan man si...
  3. V20 - Ryktebørsen

    Nei i motsetning til visse andre folk så gidder eg ikke spre for mye sladder på forumet... Bare hinter om at det fins ;)
  4. V20 - Ryktebørsen

    Man skal være forsiktig med å kaste stein i glasshus, eller ka søren det heter. Før dere kritiserer andre for allslags, har dere kontroll på egne rekker?
  5. V20 - Faktabørsen

    Fakta er at eg tror dette forumet hadde vert utrolig kjedelig uten Utopia, hvem skulle dere da ha rakket ned på? ;)
  6. V20 - Ryktebørsen

    Fin innstilling, fortsett med det og vis det ingame, eller i det minste prøv. Føler alt for mangen her som sutrer og griner og har gitt opp allerede, men det pleier jo å være slik på alle verdener, alltid noen som liksom har vunnet allerede før start, men så skjer det plutselig en vri. Jo flere...
  7. V20 - Spørsmålsrunde

    Hvem ble trua? :o
  8. V20 - Ryktebørsen

    Ville nå heller ha highlitet den delen med "sørg for at innlegget ditt er lett å forstå" :p
  9. V20 - Spørsmålsrunde

    Jeg ville ikke møtt Ciao en mot en.. kunne blitt merkelig katastrofe :o Hvordan kan man få opp kvaliteten her inne, etter mye vas til nå i forumet?
  10. V20 - Faktabørsen

    Fakta er at om jeg hadde fulgt med i timen å fått med meg at du var her Kenneth, så hadde du nok fått noen av de klassiske kakeoppskriftene ;) Fakta er at det er kjekt å se deg her, å håper det får gjort noe med kvaliteten på forumet......om du ikke er giddalaus
  11. V20 - Faktabørsen

    Fakta er at du er såååå bitter, synes du kan ta den bitterheten en annen plass enn alle trådene i forumet.... Mehe
  12. V20 - Ryktebørsen

    skader da vell ikke å spørre? :p den som intet spør etter, intet får ;)
  13. V20 - Ryktebørsen

    Ryktes at GK er Generalløs :p
  14. V20 - Faktabørsen

    Lurer enda på hvorfor du blander inn ulvene i dette?
  15. V20 - Faktabørsen

    Så kort oppsumert.... GK og Utopia kjører en aksjon, GK kan ikke adle alle mål, så noen byer blir adlet av Utopia og. Siden GK sto på og gjorde en god innsats så ble dem allierte. Og noen byer ble gitt til utopia av en Gk spiller, er ikke det hans valg, uansett hvor billig det er eller ikke...
Topp