Nylig innhold av Herbalife

  1. Ryktebørsen

    Rykte sier at mange spillere ikke vet serverinstillingene... å dermed ikke vet at det ikke går ann å bytte stammen etter dag 21, som har vært for evighet siden...
  2. Testes Siste poengvekst på kartet

    Dette fungerer vel ikke lenger, eller er bare her? (opera) Noen som har et tilsvarende som fungerer, eller får fikset dette?
  3. Hva er dette?

    En verden kun for de som har blitt aldet fra ALLE/Hvilken som helst verden... så om en har blitt aldet i fra classic, men spiller på V1... så kan man ikke begynne på Casual før man er aldet/V1 er ferdig?
  4. Videresendt, Inno Rapport - Kansellering - tillegg

    Takk ingmo. Da burde det være en enkel sak å få det med på rapporten også. :) Har iallefall funnet synderen denne gangen....
  5. Videresendt, Inno Rapport - Kansellering - tillegg

    Slik ser rapportene i dag dersom noen andre( i ledelsen med rettigheter) sletter dine reservasjoner. Et par ganger nå har jeg opplevd at reservasjoner har blitt lettet uten at personen som gjør det har gjort seg til kjenne. Vi har da antatt/lagt skylden på "bug" og ryddet opp i det internt...
  6. Testes Kartverktøy - Siste angrepstid

    Tilsvarende skript. Hei. (Kanskje denne bør ligge annet plass, så fall får mod flytte den. ) På forhånd takk. For en god tid tilbake hadde jeg et tilsvarende skript som viste om det var bygget i byen i siste den. Hentet sikkert data i fra landsbyfil el.... kan ikke finne igjen dette...
  7. Testes Kartverktøy - Siste angrepstid

    NaNNaN kommer vel opp når han ikke finner data på siste angrep. Dersom det er lenge siden det har blitt angrepet der. Vet ikke hvor han henter dataen fra, men bør fungere så lenge det er "ferske" angrep. Iallefall hos meg.
  8. 20/20 klubben

    Mangler 2 mill i def for å avansere til 80:80 klubben.. så får flytte meg til 70:70 så lenge... vet jo aldri hvor lang tid det tar før RNG angriper meg igjen. :)
  9. Finnes allerede Skjul landsbyer med full gård

    Sitatet støttes ikke. Dette fordi dette kan man allerede løse ved å legge inn kun 1 (eller annet tall i LK) og trykke "Sett inn max verdi". Orginal forslaget støttes, da vil ikke de byene en har satt av plass til 1 eller flere adlesmenn bli med på listen over byer. Kun de en trenger å bygge...
  10. Testes Sorteringscript

    Fungerer ikke for meg ennå iallefall...
  11. Det stemmer, det er meg. :)

    Det stemmer, det er meg. :)
  12. Gullmyntproduksjon

    Jeg synes skriptet bør kunne brukes da det allerede er en tilsvarende knapp fra før for de som har premium. Eneste forskjellen er at den bruker opp ALLE res. Ved å bruke grupper får man luket ut byene som man kan og ikke kan lage gullmynter for alle ressusjene. Det er jo alltids greit å ha...
Topp