Holmorama

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Post in whatever you like. Of cause I was banned but you realise... you can't ban me forever, right? Hansemann asked for my kind words anyway. ;-)
    So nice of you to take an interest in my profile. ;)
    Hva Har Det MEd Saken Og Gjøre? (a)
    Joda... Jeg ønsket bare å gjøre deg oppmerksom på det;)

    No hard feelings!

    Så... Nu... Hvilken gråby kan jeg ta?
    Tror ikke det er noe slags totalforbud her...

    Og jeg er forsåvidt enig i det du sier om gråbyer, men er det rart at vi ikke gidder å svare fienden ordentlig på hvorvidt vi adler grått eller ei? De har jo ikke noe med det...
    Til og med jeg sto på den lista som ble lagt frem...

    Så dem bryr vi oss ikke om... Men det du sier er jo noe vi bryr oss om...
    Ingen som straffer meg... Men det er ubehagelig for meg å spørre om dette samme dagen som du poster dette om BOL-E sin gråby-politikk...

    Det er det som er poenget... Ledelsen bryr seg nok ikke så mye med hva jeg gjør, men jeg bryr meg om å ikke få min stamme inn i ubehageligheter på grunn av mine ønsker...

    Og du er jo vår allierte, derfor så sier jeg det til deg... Siden vi skal fungere sammen i den hensikt så tenkte jeg at det kunne være greit å henvende meg til deg...
    Vel... Joda, du kan jo si det du ønsker, det gjør jo jeg og....

    Men ville at du skulle vite att når du sier noe sånt så får det konsekvenser for meg...
    Sikkert ikke det du planla... Men det gjorde jo det...

    Var bare det jeg mente.
    Skyter seg selv i leggen?

    Det som er poenget er jo at jeg ikke gidder å spørre dem når våre allierte går ut og sier at vi er noen hyklere... Med våre allierte så mener jeg deg...

    Tror jo ikke akkurat Gråbyhoring er det BOL-E er mest kjent for uansett...

    Research har jeg jo gjort nok av... Tipper du har fått med deg det...
    Doh!

    Jeg mener at alle klager på gråby-adlingen til Bol...
    Skal jeg da spørre Thoret om jeg kan ta en?

    Hvis jeg spør så skal jeg ta en i nærheten av deg;)
    Vel... Jeg har ikke spurt... Men gidder jo ikke spørre om det når jeg ser all klagingen på forumet...
    Men er du klar over at du ødelegger for meg som har 17k poeng med dette?
    Åh?

    Men skal jeg spørre dem om vi alle kan være venner og bare ta gråbyer fra nå av da?
    Ja, sånt skjer... Ikke alltid like lett å huske hva man skal sende ut;)
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp