Nylig innhold av Holycrapintheair

  1. Godkjent Village Renamer

    "din handling ble blokkert pga du gjør alt for mange forespørsler til våre servere" noen som har noe kjapt fiks på det her? by navnene ble plutselig handicap nå :p
  2. Tell til 1000 før HP19 annonseres

    81, kan bli med på dette jeg også :D
  3. Ryktebørsen

    Ryktes at G-A har gitt opp
  4. Spørsmålsrunde

    Hvem har mest tropper på v25? Per dags dato
  5. Spørsmålsrunde

    Tar og fortsetter dette jeg. som svar til Elimin@tor så er det KoD som ryker først. Tar themis rank 1 snart?
  6. Spørsmålsrunde

    nobody knows :) Hva faen er trollmannsleir? ny event som ble sluppet for tidlig? eller er det bare jeg som har gått glipp av noe? Wtf is this Edit: Kom på at det er 1.April :p
  7. Spørsmålsrunde

    Heskey Hva skjedde med topp 10 stammer listen? har ikke sett den på en lang tid de siste verdenene. kan noen lage <3
  8. Faktabørsen

    Fakta er at det gjelder bare for bygninger, så hvorfor skulle det fungere for adelsmenn :p du snakker vel om tvungen fremgang eller hva enn det nå het igjen.
  9. Spørsmålsrunde

    Tipper enten heskey eller bergenspresten, de har mange fine byer å adle :D Kommer jeg til å holde meg i FL eller bli med i en av toppstammene? I så fall hvilken?
  10. Spørsmålsrunde

    Om 2 uker Hvorfor dukker det opp en ny stamme?
  11. Rate spilleren over

    Utbytte kan man snakke om på andre punkter som under "poeng" eller "farming". men når det kommer til "OD" så bør man vel bare se på OD? det tenker jeg ihvertfall.
  12. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg hadde rett? #Hope
  13. Spørsmålsrunde

    Eventen er snart over så akkurat som det er nå kanskje. Hvordan vil topp 10 spillere se ut om en uke.
  14. Godkjent Utgående Kommando Tagger

    Er det mulig å få til at den skriver opp tall isteden? altså den tagger angrepet med hva det inneholder. eksempel "NUKE 98.17% ( axe:6800 spy:20 light:2700 marcher:200 ram:249 catapult:30 ) "
Topp