Nylig innhold av HolyMother

  1. HolyMother

    Intervju

    Jeg vil høre et intervju med Jostein, hvordan det har vært å leve i skyggen av Håkon og Odd.
  2. HolyMother

    Velkommen til verden 34

    1. Godt gjort å se noen sammenheng mellom de 2 kommentarene, kanskje du var for kjapp? 2. Stemningen på .no har vært dårlig lenge, og blir ikke noe bedre av måten det drives på. Som regel når noe blir foreslått eller kommentert på forum, så er det besserwisser takter fra teamet, slik det har...
  3. HolyMother

    Velkommen til verden 34

    Så kommenterte jeg den jobben han har gjort siden han startet, slik som den forrige, som den før der. Det er vell lengre enn 30min, er det ikke?
  4. HolyMother

    Velkommen til verden 34

    Fra tanter til mødre..
  5. HolyMother

    Velkommen til verden 34

    Morsomt å se at det fortsatt ikke går an for en CM å samarbeide med spillerne, bare "jeg vet bedre" holdninger fortsatt.
  6. HolyMother

    Kanskje på tide å ta seg selv i nakken?

    Var det jeg regnet med ;)
  7. HolyMother

    Kanskje på tide å ta seg selv i nakken?

    Glemte du et ord, eller mener du at dine handlinger er perfekte? :p
  8. HolyMother

    Faktabørsen

    Om du leser det der igjen, så står det "Håper" Om jeg sa at du hadde sagt det, ville det stått; Ikke sitt der å syns du er bedre. Ganske stor forskjell. "Ledelsen deres er tilbakestående nå." Om dette var ment om handlingene våre, ville det stått det. Her står det svart på hvitt at ledelsen...
  9. HolyMother

    Faktabørsen

    Hele forumet er fult av dritt, og det blir slengt dritt hele tiden. Så håper ikke du sitter der og tenker at du/dere er mye bedre selv, mtp. det dere selv sendte ut og skrev i går.
  10. HolyMother

    Faktabørsen

    jeg var en gang glad for at jeg hadde Kristian som dual selv, men det var den gang. Jeg utrolig glad for at jeg har fått møtt spillere som Håkon, Pelle, Jostein osv osv, det er de hyggeligste jeg har møtt noen gang på TW. Jeg vet f.eks at du ikke sitter med det samme inntrykket av Pelle. Det...
  11. HolyMother

    Faktabørsen

    Hvorfor skulle vi absolutt ikke alliere oss? Begge stammene hadde samme mål, å bli kvitt Ibsen. Det hele brygger jo bare opp til en krig mellom Hamsun og Daddy senere. At det går utover dere, er jo bare gøy i lengden. Spesielt siden dere reagerer slik dere gjør. har hørt rykter om at det har...
  12. HolyMother

    Faktabørsen

    Om Daddy eller Hamsun allierte seg med Ibsen, så ville det kun vært Ibsen som hadde tjent noe på det. Hvorfor skulle Hamsun/Daddy ønske det?
  13. HolyMother

    Faktabørsen

    [28.07.2017 00:31:06] Kong Odd: pw [28.07.2017 00:32:57] Håkon|Chaosisalex: nemmen [28.07.2017 00:33:02] Håkon|Chaosisalex: åssen er du blitt gira?:O [28.07.2017 00:33:36] *** Kong Odd | Chaosisalex la til Håkon|Chaosisalex, Jostein *** Dagen jeg joinet chaos. Tilfeldigvis 1mnd siden idag. 2...
  14. HolyMother

    Faktabørsen

    Om du finner noen på TW som ikke lyver, da er du god :)
  15. HolyMother

    Faktabørsen

    At du trodde på det, for gå for din egen regning :)
Topp