Nylig innhold av Hotaman

  1. Patetiske berm

    Merkelig Heisann lenge siden jeg har postet noe på dette off forumet, men siden mitt nick kom opp så må jeg jo forsvare meg (Baal). Jeg vil gjerne se de loggene dere har om meg der jeg blir presset inn i Berm. Dessuten så ble SUN oppløst og alle medlemmene fikk velge fritt om hvem de...
  2. Lady Ibex er en god venn

    For å være ærlig brann2006 så å komme med slike utbrudd å kalle folk for naut og være spillmoderator er ikke bra. jeg håper du kan gå litt inn i deg selv før du skriver på forumet neste gang.. Mvh Hotaman
  3. Lady Ibex er en god venn

    Hei alle sammens.. Dette er vel den tredje gangen jeg skriver på forumet så vis litt nåde. Jeg har spilt TW ganske lenge nå og jeg har opplevd mange krangler mellom stammer og stamme medlemmer osv. Det er noen personer i tw jeg kan faktisk kalle venner og Lady Ibex er en av dem. Når...
  4. Krig mellom -iM- og AKDM

    Når en president går av så tar vise presidenten alltid over. Dette er en regel som alle må følge.. kan ikke ha kaos i tjenesteveien og det vet dere. Vet ikke hva som skjedde med billy sin moral på slutten men han prøvde seg med et lure spill mot AKDM stammen ved å innsette Brann som...
Topp