Nylig innhold av Hunter

  1. Hunter

    Assassin's Creed II

    Jeg viste ikke at vi kom direkte til roma, for jeg måtte pisse og ville bli ferdig så jeg bare trykte fort, så jeg måtte reise uten medisin -.-
  2. Hunter

    Black ops

    Jo, de står call of dutyene med infinity ward (1,2,4 og mw2) mens treyarch står bak big red one, 3, waw og black ops, men det er activision som bestemmer prisene, det er de som har avatalen med microsoft om å la alt av dlc'er å komme ut til xbox en måned før, og leste en plass at de og er...
  3. Hunter

    DNA og akdm vs Honkie

    Det blir stress -.-
  4. Hunter

    Black ops

    Ps3?... Activision hater oss :P
  5. Hunter

    Assassin's Creed II

    Tror det kommer automatisk når du har gjort alt riktig, gjorde ihvertfall det hos meg.
  6. Hunter

    Console, gaming! o0

    PSN: Hunter_G90 Spill: rdr, bc2, cod: mw2, mw og snart black ops. snart medal of honor, snart assassins creed: brotherhood
  7. Hunter

    Signatur-rating

    6/10... vet ikke helt
  8. Hunter

    Skriv noe om brukeren over

    Spilleren over er en... næmmen :eek: enda en sur lakris :cool:
  9. Hunter

    Presentasjon av meg ;)

    Han heter faktisk DarkMoon :mad:
  10. Hunter

    Skriv noe om brukeren over

    Spilleren over er en basisk frosk.
  11. Hunter

    VM - disktuer VM her

    De fleste ryker ut om de ikke viser klasse ...
  12. Hunter

    Tribalwars er sunn:)

    Hoho :P Jeg har ikke trent så mye armer... men er begynt litt nå, har drevet på med magen lenge...
  13. Hunter

    VM - disktuer VM her

    Jeg har ikke kanaler og får ikke følgt med :mad: Så jeg har ikke sett noen kamper :mad: Og så har jeg ikke flugt oppkjørting til vm om lag og sånn... :mad:
  14. Hunter

    Tribalwars er sunn:)

    Jeg er lav og veier 42 kilo hvor 38,2 kilo er muskler...
  15. Hunter

    Signatur-rating

    8/10... SE VEKK FRA PS3'EN OG RATE TROPHYENE SOM JEG SLET MED I OVER EN UKE Å FÅ :p
Topp