Nylig innhold av i-will-snipe-you

  1. Rate en spiller!

    Du veit hva du snakker om for en gangs skyld :cool:
  2. Rate en spiller!

    Eeeeeyy, bare ganske? :o
  3. Rate en spiller!

    Du ga den bort ja :rolleyes: Det finnes ikke tw spillere som ikke finner på unnskyldninger når de mister byer :p
  4. Rate en spiller!

    Du mistet en 9k by og tok to 3k byer. Vil ikke si du kom vinnende ut av det :o
  5. Rate en spiller!

    Skjønner ikke at du bryr deg siden han "bare" er 14 år. Hvem er den mest barnslige av dere da lissom... :rolleyes: Jeg vil si han er ganske normal til å være 14 år ;) McBitch: Poeng: 136,502 - 7/10 - Grei poengsum, mistet nylig en by. Posisjon: 3/10 - Ganske langt fra resten av stammen...
  6. Hvordan skal du se det? -.- Guuuud så drita jeg var, kom ikke inn på utesteder for jeg var...

    Hvordan skal du se det? -.- Guuuud så drita jeg var, kom ikke inn på utesteder for jeg var for full...
  7. Rate en spiller!

    Bitchy? :o
  8. Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

    Jeg er med på tegningen!!! :cool:
  9. Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

    Ja, ikke sant...føler nesten vi er tilbake på v2 :o
  10. Du er waaay to slow, satt og kosa meg i psykologitimen jeg når du svarte....

    Du er waaay to slow, satt og kosa meg i psykologitimen jeg når du svarte....
  11. Dårlig gjort å drepe de besøkende troppene mine, frøken myh :(

    Dårlig gjort å drepe de besøkende troppene mine, frøken myh :(
  12. Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

    Har han slutta igjen fordi han ikke hadde tid? :o
  13. Er du her eller....skole og studietime vettu....:o Time to get some infractions!?!

    Er du her eller....skole og studietime vettu....:o Time to get some infractions!?!
  14. Hmmmm, et profilbilde hadde kanskje ikke vært så dumt... Tror du flere klikker seg inn på...

    Hmmmm, et profilbilde hadde kanskje ikke vært så dumt... Tror du flere klikker seg inn på profilen min da? :O
  15. Gått deg vill igjen?:S

    Gått deg vill igjen?:S
Topp