Nylig innhold av ilolkoko

  1. V21 - Ryktebørsen

    Hører rykter om et comeback fra selveste Reisverket? :Surprised:
  2. Telle til 10.000

    4695 :)
  3. Faktabørs

    Nei, men gråbyadlingen imponerer sikkert mange :)
  4. Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

    Likte faktisk den nye oppdateringen, eneste er at jeg måtte bruke ctrl+f for å finne "logg ut" knappen første gangen
  5. Ryktebørs

    Trodde det var å bruke uggs og drikke smirnoff? :forvirra:
  6. Ryktebørs

    Altså, du er vel ikke den som skal klage mest? Dere har adlet ca. 84% gratisbyer mot våres 69%
  7. Ryktebørs

    Jeg er klar over at vi har tatt en del gratis byer, men om du ser på kartet så tror jeg vi har den dårligste plasseringen med tanke på adling av alle kontoene over rank 100. Vi rakk ikke bort til fienden med adelsmenn før vi tok Vifle sine byer
  8. Beste tw-spiller på .no

    Bgm75 Kjell55 Warlord Mr. Game And Watch Zippymaster Xandor
  9. Spørsmålsrunde

    1. DONslask - Ser ikke at noen kan true han 2. Sauelort - Merger med Jato Link 3. Dr.Evil - Vokser fort 4. Reisverket 5. Vimsen eller Tvutt Hvorfor kan ikke bare alle være venner?
  10. TW Champions - Finale og bronsefinale

    Finale: Runinter VS DONslask
  11. TW Champions - Semifinale

    Vifle VS Runinter
  12. TW Champions - kvartfinale

    Reisverket VS Tvutt - Blankt på egen kamp Runinter VS Jato Link DONslask VS Sauelort Deadpool VS Vifle
  13. Ryktebørs

    Ryktes at enkelte i O:H har begynt å skrive takketale
  14. TW Champions v15 - Runde 2

    Seventh Day Slumber VS Sauelort DONslask VS Dr. Evil Runinter VS Oliversen Corsix VS Vifle Tokenrunde VS Tvutt Bohic VS Jato Link Reisverket VS Wolfgang Amadeus Mozart Deadpool VS Vimsen
  15. TW Champions v15 - Runde 1

    Trevor Philips vs tokenrunde - Har ikke noen spesiell formening om noen av de. Corsix vs Major Zod - Corsix har bevist mest sålangt. larsland vs Dr.Evil - Begge har hatt en fin vekst i det siste, men stemmen min går til Doktoren. Tvutt vs Soag. - En av de kontoene få kontoene på V15 som...
Topp