Nylig innhold av Imrahil

  1. Imrahil

    Ryktebørsen

    Flott dag å luke ugress på!
  2. Imrahil

    Ryktebørsen

    Ryktes at eit utvalg av rekrutter i KISS-R på lurt vis infiltrerte Ugress og som følge har masse verdifull gossip til abobil og reisverket!
  3. Imrahil

    Spørsmålsrunde

    Godt spørsmål. Det er vel avhengig av kor lang tid vi bruka på å innadle KISS først. En ting av gangen! Har reisverket mottatt mange søknader til KISS-R?
  4. Imrahil

    Spørsmålsrunde

    Når oppnår KISS-R 80% dominanse?
  5. Imrahil

    Ryktebørsen

    Trurkje strafferamma for å sammenligne bobila med toalett er meir enn 13 år, med god oppførsel skal du sjå Odd er ute etter 12!
  6. Imrahil

    Ryktebørsen

    Ryktes at Odd vurdera å kjøpe bobil på abobil.no
  7. Imrahil

    Ryktebørsen

    Avkrefting avbekreftes
  8. Imrahil

    Faktabørsen

    Fakta er at dette representerer forumet på en ganske nøyaktig måte
  9. Imrahil

    Besvart Liste over navnbruk på forum

    Kjellis støtta vettu (støttes)
  10. Imrahil

    Besvart V22 - Endgame ellerno?

    Der vart det nok tidlig jul på en del KoD spelarar, takk for fiksen frå oss alle. :)
  11. Imrahil

    Besvart V22 - Endgame ellerno?

    Dette er ikkje same situasjon som den på v18 Henrik. Der treng ein 100% dominans, og det har ikkje ODA (eller andre) klart. KoD har faktisk vunne verdenen, ettersom det berre krevst 80% for å klare dette på v22. Det som held oss igjen er dette: "For å unngå en tidlig og urettferdig seier, er...
  12. Imrahil

    Den fantastiske spilleren Eru Iluvatar

    Rett som alltid henrik :crybaby:
  13. Imrahil

    Den fantastiske spilleren Eru Iluvatar

    Der er nok vi to heilt ulike. Eg logga aldri på for å "sjekke rankingen." Til det har vi TWstats. :) Sist eg va på sendte eg tog, dodga i nokre tima og farma. Eg logga berre på om eg skal sjekke noke fordi dåkke andre ikkje er på for å gjere det, eller for å gjere noko anna spelrelatert, som...
  14. Imrahil

    Den fantastiske spilleren Eru Iluvatar

    Du har rett, har ikkje vore på sia søndags kveld :crybaby: Forøvrig er det bedre å holde stilt enn å uttale seg om noke ein ikkje veit noke om, korleis du kunne vete at eg ikkje visste om dette her er nemlig utanfor mi forståing - eg blei informert om dette av Andy før eg posta :) Ha en...
  15. Imrahil

    Den fantastiske spilleren Eru Iluvatar

    Tja [16:51:54] Henrik | Eru Iluvatar | Kamikaze: 3jeunami82lekw [16:51:58] Henrik | Eru Iluvatar | Kamikaze: Hvem f er det?: P Til å vere så "aktiv" som du påstår du er så er du ikkje veldig godt informert om nabolaget til kontoen.
Topp