Nylig innhold av Incomplete

  1. Funny mails!

    Erre' ikke bare å be han gå et annet sted å bli blææsta, mens pr0s'a gamer?
  2. Teletubbies

    Leken er aldri god før man får stimulering... Og vi venter enda på å få schmøø spillere etter oss så vi kan kææze for full guffe!
  3. Gaming Y0U!

    Det er det vi er her for, bror! Fyr løs med alt du har, så kan vi danse! Men advarer deg bror, er bedre på å kææze på TW enn jeg er på å danse! Waitin'.
  4. 1/2 år server

    Støttes!
  5. Gaming Y0U!

    Slappe av? Er du mæææd gæærn eller? Vi skal ta over verden, og i motsetning til Tyskland skal vi gjennomføre det! Smoke and chill, then you nuke and kill!
  6. Gaming Y0U!

    Wollah, jeg har så mye tropper at jeg hadde vunnet over tyskland under andre verdenskrig egenhendig! Kæææzer alt bror!
  7. Gaming Y0U!

    I så fall har jeg som startet for litt siden mer enn det dere har nå... Schmøø bror!
  8. Teletubbies

    Teletubbier kan ikke snakke bror! De kan bare bygge schmøø maskiner som kæææzer alle bakere i kakelaging!
  9. Gaming Y0U!

    Ålløøø!! Hva skal jeg med landsbyene når jeg ikke har weed å innhalere i mine schmø landsbyer bror? Er du gææærn eller?
  10. Gaming Y0U!

    Ålløøø!! Er du mæææd gæærn eller bror? Copycats eller ikke, vi kæææzer alt vi ser mann! Vi tar weeden din og landsbyene deres, bror!
Topp