Nylig innhold av iqklompen

  1. Strategi

    Diskusjonen foran dette innlegget var mellom BNP og SDDN. SDDN har hatt flere saklige innlegg hvor de er uenige med BNP. BNP er like arrogante her som i spillet og tåler ikke at noen oppfatter situasjonen annerledes enn dem selv, og anklager derfor SDDN (eller nei, de anklager faktisk 7Bulls...)...
  2. BNP vs 7BULLS

    Not at all :-) Det var jo bare et svar på dagis utspill om at Bulls sa nei til (eller ikke svarte på?) forslag fra Varg om allianse. Hvis det hadde kommet et spiselig forslag (noe iallfall jeg ikke kjenner til), kunne kartet sett ganske annerledes ut nå. Interessant å høre at dere diskuterte et...
  3. BNP vs 7BULLS

    Det var noe kontakt fra Varg i forbindelse med kriging mot en eller to spillere derfra som prøvde å etablere seg rett sør for Bulls, men jeg kan ikke huske noengang å ha hørt utspill fra Varg om noen merge. Det kan jo tenkes hukommelsen min ikke er helt topp, men det føles iallfall ukjent :-)
  4. Faktabørs

    Jeg har ikke med "glemt" det, men innleggene fra BNP har vært så fylt av oppspinn at det ikke frister veldig å svare (ref. bl.a. Henrys punkt 1 i sin liste med "fakta"). Innlegget ditt er det første noenlunde reale innlegget fra dere, selv om du også er en like dårlig tankeleser som de andre...
  5. Faktabørs

    Artigper, du pilten :-) Mine egne ferdigheter er såvisst ikke noe å skryte av, men det var saken uvedkommende. Heller ikke tar jeg stilling til hvem som vinner eller taper. Poenget var at BNP ved to konkrete tilfeller opptrådte uredelig og drev et skittent spill (i tillegg til å være temmelig...
  6. Faktabørs

    104 nukes mot en konto er blitt til ca 30? Imponerende mattekunnskaper, gitt. Det er nesten så jeg begynner å tro på at du bare var uheldig og ikke greide å regne ut at trefftida var før fristen... Selvsagt snakker vi her om tidspunkt for treff og ikke for sending. Dette er ikke veldig mye...
  7. Faktabørs

    Rekruttering av spillere kan selvsagt være en fiendtlig handling; det spørs jo på hvor de ligger. Det vet da alle som har lært å bruke kartet. Jeg gjentar at det er stor forskjell på samtaler med fienden og aktiv støtte til fienden. Uten å spørre Bulls om hva som var fakta og hva som reelt lå...
  8. Faktabørs

    Når sa jeg at det var en fredelig og lojal handling at Bulls kontaktet SDDN? Dere er visst like dårlige til å lese som å være lojale :-) BNP gikk til Easy før Bulls snakket med SDDN, og det var BNP som brøt alliansen, ikke Bulls. Når det gjelder Henrys liste med "fakta" vil jeg bare...
  9. Faktabørs

    Betyr det at BNP ikke hadde satt opp Bulls som allierte i krigen mot SDDN? Det tegner i så fall et enda dårligere bilde av den stammen. Utad mot Bulls - "jada, vi er allierte"; innad (og antakelig reelt) - "neida, vi bare lurer dem"... Får nesten håpe det var en misforståelse, men det er lite...
  10. Faktabørs

    Stemmer det. BNP støttet SDDN mens de (BNP) var allierte med 7BULLS for å krige mot SDDN, faktisk. Det forteller jo litt om hvordan BNP spiller...
Topp