Nylig innhold av IronMadeEm

  1. Spørsmålsrunde

    Var sikkert den som mistet mest tropper den dagen spørsmålet ble stilt. Hvor mange fakenicks finnes det på v30?
  2. Rate Spilleren Over

    Kazuto Kirigaya Poeng: 25.603 Rangering: 33 Beseirede motstandere: 11.322 (182.) Stamme: [DK] Poeng <6/10> Ligger et lite stykke bak toppen med 33. plass. Ut fra hva jeg leser på profilen din så spiller du solo? I så tilfelle er dette en helt OK prestasjon. Du startet en uke etter...
  3. Spørsmålsrunde

    Fisk Hvem er den første stammen som vinner en stammekrig?
  4. GPP

    Eller å ha en plan på hvordan paladinen skal se ut før man starter å statte på den. Jeg ser Kreiz har glemt å nevne at man må bruke forskjellige bøker for å statte på de forskjellige grenene. Hvis du har få katapulter i byene dine, så er det kanskje ikke nødvendig å bruke alle statpoints til...
  5. Spørsmålsrunde

    Så klart vi kan. Alle topp 500 spillere registrerer inn sin andre multiaccount, da er vi fort over 1000 spillere i en knapp uke i det minste ;) Hva har vært din største utfordring på v30 så langt? Utdyp gjerne
  6. Spørsmålsrunde

    Garantert noen som liker pakker. Jeg gjør. Spesielt til jul! :) Noen stammer som rekrutterer?
Topp