Nylig innhold av Isbjoern

  1. Prisutdelinger - v24

    Flere her snakker varmt om inkludering på forum og å jobbe for å få folk til å være aktive, slik at det blir litt aktivitet på forum. Likevel har jeg hittil alle imot meg fordi jeg ga ett rødt ryktepoeng, som ikke er ulovlig på noen som helst måte, og mottar på bakgrunn av dette personangrep som...
  2. Prisutdelinger - v24

    Det eneste jeg har gjort er å gi deg et rødt ryktepoeng.
  3. Prisutdelinger - v24

    Jeg hadde ikke regnet med at han postet det på forum og kom med grove personangrep før han i det hele tatt stilte spørsmålstegn ved hvorfor. Det er ingen retningslinjer i form av krav for å gi rødt. Hvorfor reageres det så kraftig på at jeg ga rødt, mens ingen bryr seg om personangrepene...
  4. Prisutdelinger - v24

    Etter å ha opplevd useriøshet og respektløshet gjentatte ganger av personen som ble omtalt som "mest respektert", så har jeg min fulle rett til å mene at det er usaklig. Jeg sier ikke at det er ulovlig eller noe slikt, jeg bare sier min mening, og min mening er at det er usaklig. Jeg har rett...
  5. Prisutdelinger - v24

    Folk har sin fulle rett til å gi rødt til meg, uansett om det er berettiget eller ikke, så jeg ser ingen dobbeltmoral her. Det jeg reagerer på her er grove personangrep fra MariusN.
  6. Prisutdelinger - v24

    Det er vel strengt tatt ikke du som bestemmer hvor man kan gi rødt ryktepoeng eller ikke. Jeg synes enkelte deler av din prisutdeling var usakelig, og derfor ga jeg deg rødt rykte. I tillegg til at terskelen for å gi deg rødt rykte er veldig lav ettersom du har vært ufin på forum før. At det...
  7. Prisutdelinger - v24

    Traff jeg et sårt punkt ved å gi deg rødt?
  8. Ryktebørsen

    Takk for tipset ^^
  9. Ryktebørsen

    Ryktes at noen har en dårlig dag (giggle)(giggle)
  10. Ryktebørsen

    Jeg gikk ut av SL på eget initiativ. Uten at noen oppfordret meg til det på noen måte. Jeg har eksamenstid nå, og er alene på kontoen. Jeg hoppet ut av stammen, og lot ZF få byen. Så der bommet du bra.
  11. Faktabørsen

    Feigt
  12. Ryktebørsen

    "Medlem siden Mar 2015, Innlegg 1" Rykte bekreftes (party)
  13. Tilbakemelding ønskes: Nye oppdrag

    13+13=26. 25=sølvmedalje. Du blander
  14. Tilbakemelding ønskes: Nye oppdrag

    Jeg vet ikke om det har blitt sagt før, men jeg synes ikke det bør være slik at man må bruke premiumpoeng for å få gullmedalje til eventene.
  15. Spørsmålsrunde

    ja Hvor lenge blir Chavs på 1. plass?
Topp