Nylig innhold av jalia

  1. Faktabørsen

    Fakta at Chaos/ Ca faktisk hjelper S-A-T slik at de får mindre byer å ta :hmm:
  2. Faktabørsen

    fakta at Snipe kan vinne om 1 dag eller 2..
  3. Ryktebørs

    jepp det er sykt (clapping)
  4. Ryktebørs

    ryktes at torg prøver å ta meg på v7 men han sender adels med 1 timers mellomrom så det blir alt for lett å stoppe han:)(rofl)
  5. Ryktebørs

    Ryktes at dg44 er tilbake:)
  6. Dine verste fiender!

    nei jeg er ikke i H.F.O
  7. Dine verste fiender!

    kunne like gjerne fyllt hele lista med bgm?
  8. Spørsmålsrunde

    Noble cff:D Hvem er den mest aktive på v7 :O (på alt mener jeg)
  9. Ryktebørs

    ryktes at Snipe vil tape med stor margin:)
  10. Ryktebørs

    joda spiralis:D men når han først skal begynne og lyge så er det jo interessant hvor mye han kan dumme seg ut*:):rolleyes:
  11. Ryktebørs

    gå og legg deg med de dårlige løgnene,, Jeg kan dra fram kort på bordet jeg vettu men ikke du:) Du aner ikke en ting om det:)
  12. Ryktebørs

    Phil jeg backstabba ikke så kom med bevis da:) Vil si at du gjør en elendig jobb med og bevise det:) Du får begynne og skrive om fakta her ikke tullball:rolleyes: Du har ingen bevis, så finn på noe bedre enn og komme med løgn. jeg vedder på at jeg trumfer deg likevel med bevis:):cool:
  13. Ryktebørs

    Windsy det er ingen bevis på backstabbing^^ når jeg blir kicka så bestemmer ikke dere hvem jeg vil spille dual med:) så jeg backstabba ikke. Du fant innlogings lista ja? Så stort.. Jeg har vel endel bevis jeg da:) men det sier hvertfall noe om at jeg ikke backstabba..
  14. Jalia?

    Jalia?
  15. Ryktebørs

    så kom med dem:)
Topp