Nylig innhold av janrune

  1. janrune

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7274 hadde vært sykt gøy om denne nådde 10.000 til slutt
  2. janrune

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7257
  3. janrune

    Faktabørsen

    Neida, vet slaget var tapt til den tid :p Men fremdeles stolt over v30 siden det var første verden jeg klarte meg bra solo :cool: Kan ikke si det samme her ;)
  4. janrune

    Faktabørsen

    Ikke snakk om v30 :( Var første verden jeg lå an til å være i vinnerstammen med min egen konto som jeg hadde spilt solo på hele veien. Så var du med å ødelegge alt :/
  5. janrune

    Faktabørsen

    Du hadde vært gøy i retten ass... Så lenge noen sier noe så er det sant. Isåfall skylder du meg 10k pp :rolleyes:
  6. janrune

    Ryktebørsen

    Dårlig gjort å ha et allianseforum som vi ikke får ta del i :(
  7. janrune

    Faktabørsen

    Vet det i gamledager var vanlig at moderatorene modererte fra "ukjent" konto. Man fant jo ut hvem de var etter hvert, men det skapte bedre skille. Så støtter at det kunne blitt slik igjen. Særlig i dette tilfellet der moderatoren har sterke meninger om alt
  8. janrune

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7245
  9. janrune

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7069
  10. janrune

    3-5 personer som har gjort deg til den du er innen tw

    Noen nye som vil si noe her? :)
  11. janrune

    Hva skal til for at en verden skal stenges?

    Gjelder dette uansett? Håpet er jo å en eller annen gang få verden med 100% dominans igjen, og da gir ikke den regelen særlig mening ;)
  12. janrune

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7057
  13. janrune

    Ryktebørsen

    For min del hadde det lite å si, utenom at jeg kunne gått fra 10.-9. på ODT, og kan muligens ha vært positivt siden jeg lå stygt til for adling. Men ser helt klart irritasjonen til topp 3. Det var liksom kun 45.000p fra 1. til 3. plass, og i ettertid har det mye å si.
  14. janrune

    Ny verden2?

    Nå var du snill med v34. BERM hadde ikke kommet høyere enn 40. plass på spillerranken, og 34. plass er over dobbelt så stor. Skal ikke lyve. Det var de tidlige verdenene som var de gøyeste. På ene siden var de så store at en gutt på 12 år med 1t Internett for dag, og uten premium, kunne nå...
  15. janrune

    Ny verden2?

    Inno vil aldri godkjenne en verden med så lite pp-funksjoner, så det skjer aldri. I tillegg er spillermassen betydelig redusert siden den gang, så selv om settingene var de samme ville verdenen vert noe helt annet
Topp