Nylig innhold av Jato Link

  1. Jato Link

    Pestilence søker...

    Hallo, det er meg! Jeg er fremdeles stammeløs og har fått tilsendt en eneste ressurs! (Takk Sraw Labirt)
  2. Jato Link

    Pestilence søker...

    Hallo, det er meg! Jeg er fremdeles stammeløs og har ikke fått tilsendt en eneste ressurs!
  3. Jato Link

    Ryktebørsen

    Jeg vet ikke hvem du er ingame.
  4. Jato Link

    Ryktebørsen

    Hvis noen er misfornøyd med stammen sin kan de ta kontakt med meg, så lager vi en ny stamme sammen.
  5. Jato Link

    Ryktebørsen

    Du kan starte med å lære meg hvordan jeg finner en god stamme.
  6. Jato Link

    Ryktebørsen

    Deal!
  7. Jato Link

    Ryktebørsen

    Kan du ta meg i opplæring? Jeg er dårlig og trenger en mentor.
  8. Jato Link

    Formel: optimalisert vrakplyndring

    Det er vel mest av alt aktuelt for tryhards som vil skaffe seg mest mulig ressurser i oppstarten. Dette, kombinert med sånn pp-->ressurskjøp i markedet som noen av dere ungdommer driver med i starten av en verden kan gi en sinnsykt rask start.
  9. Jato Link

    Ryktebørsen

    Krangler dere om hvem som har brukt mest PP?
  10. Jato Link

    Formel: optimalisert vrakplyndring

    Ohoi! Logga på TW i 5 minutter etter noen år pause og la merke til at noe som heter "vrakplyndring" er ei greie nå. Ble nysgjerrig på hva det var, så jeg forska litt på det, leste noen fine innlegg på ymse TW-forum og lekte meg litt med noe matte og litt tall og sånt. Resultatet ser dere her, et...
  11. Jato Link

    Ryktebørsen

    Synes bobil er ganske stilig, jeg. I krig og kjærlighet er alt lov - og er ikke TW et krigsspill vi alle føler enorm kjærlighet til kanskje? <3
  12. Jato Link

    Pestilence søker...

    Løsningen er enkel. Rekrutter meg til stammen din den 23. desember og send ressurser da.
  13. Jato Link

    Pestilence søker...

    stamme sugardaddy som kan sende meg ressurser i bytte mot... vi kan bli enige om noe ;) Ta kontakt, ikke nøl! Sammen skal vi lage noe klissete søl.
  14. Jato Link

    Verden 40!

    Jeg er med hvis Inno via ravn sender meg et personlig håndskrevet brev i ekte middelalderstil hvor de ber om min hjelp. Voksforseglet med tw-logoen så klart. Eventuelt hvis det tennes bål på alle fjelltopper mellom Innogames sitt hovedkontor og Dalsnuten. When the beacons are lit, Jato shall...
  15. Jato Link

    Faktabørsen

    NOEN DØDE
Topp