Nylig innhold av Jazcan

  1. Jazcan

    [Liste:] Nedtelling v23

    Ny oppdatering ute og nå er det kun 13 dager igjen før verden 23 kan bli vunnet og Upside/Down har kun 287 spillerbyer igjen å adle for potensiell 100% dominans. (happy) (happy) (happy)
  2. Jazcan

    [Liste:] Nedtelling v23

    da var en oppdatering kommet inatt og Upside/down har kjørt på nok en gang med 110byer den siste uken. Det utgjør at det er nå kun 403 spillerbyer som ikke er eid av dem.. spørsmålet nå er om dem kan bli ferdige med merging og få 100% dominans før 21dager har gått (da verdenen når minstekravet...
  3. Jazcan

    [Liste:] Nedtelling v23

    For å kunne holde tritt med hvordan utviklingen er på verden 23 så lager jeg rett og slett en vanlig nedtellings tråd som kan vise oss hva som er igjen å gjøre på Verden 23. Jeg har holdt denne gående noen uker på ingame forum, men velger å dele hvordan statistikken har forandret seg med dere...
  4. Jazcan

    Finale i TW-champ v23

    Kamikaze vs Hønsebataljonen
  5. Jazcan

    Omkamp semifinale

    Kamikaze vs varianor08
  6. Jazcan

    Semifinale i TW-champ

    Kamikaze vs varianor08 Radisson vs Hønsebataljonen
  7. Jazcan

    Omkamp 2 kvartfinale

    Destructere vs Kamikaze
  8. Jazcan

    Besvart Utagget angrep Knappen

    jeg ser den fremdeles på v23 =) under innkommende angrep så er det en knapp på bunnen "tagg"
  9. Jazcan

    Omkamp kvartfinale

    Destructere vs Kamikaze
  10. Jazcan

    Kvartfinale i TW-champ

    varianor08 vs Peligroso osamannen vs Hønsebataljonen Destructere vs Kamikaze Radisson vs Villarreal
  11. Jazcan

    Faktabørsen

    trenger ikke slutte for å gi meg byene dine ;) (ja kan gi meg dine siden du ikke kan gi meg jks sine ^^)
  12. Jazcan

    Tribalwars Treff! 2016

    alt for deg darling =)
  13. Jazcan

    Faktabørsen

    gi byene til meg før du slutter da ? :D :P :D
  14. Jazcan

    TW-champion diskusjontråd

    Stian/dg44, du undervurderer mye av hva Odd/holymother/holyhell har gjort her på v23. Samtidig så etter hva jeg har sett til nå ikke disse stemmene vært alt for poppis basert (annet enn at jeg kanskje mener jeg burde tapt til ZombieFred) Jeg kan si både i hahav2 og Upside/down er det...
  15. Jazcan

    Runde 3 i TW-champion

    Bergenspesten vs Destructere Hønsebataljonen vs kreiz Teacher vs Villarreal legend786 vs Radisson varianor08 vs Jazcan Peligroso vs Per Kåre Dr.Robert vs Kamikaze Implicated vs osamannen
Topp