Nylig innhold av jeeeeeeright

  1. Strat innkaller til møte hos TW-teamet

    Saken er nok så enkel at Innogames ønsket inn helt "nytt blod". Det har både de og dere som spillere fått
  2. Faktabørsen

    Jeg ble lurt!
  3. v27 Kommer snart?

    Nedgangen i antall spillere verken er eller har vært pga det norske teamet (selv om jeg heller ikke er direkte imponert over ny CM). TW har lav prioritet hos innogames, og fungerer bare som en melkeku for å få ut de siste mulige pengene fra trofaste spillere. Utfordringen er at "dagens ungdom"...
  4. Faktabørsen

    Pfffft. Kontoen ble opprettet i ei hotellseng med ****** ved siden av meg :D Myh holder kjeft
  5. Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

    Jeg driver å lusker rundt ennå jeg også. Men er mer aktiv ingame enn på forumet.
  6. Faktabørsen

    Du må finne meg først :D
  7. Faktabørsen

    Fakta er at jeg spiller her nå :O
  8. Ryktebørsen

    Et ubekreftet rykte sier at jeg har begynt å spille igjen :o
  9. Endringer innad i teamet

    Jeg har også bestemt meg for å følge Dakapo ut av teamet (sammen med flere). Tiden strekker ikke til for meg heller, og det siste året har det bare vært den gode stemningen blant det jeg regner som nære personlige venner i teamchaten som har holdt meg her. Jeg vil takke for tillit gjennom tiden...
  10. Diskusjon Sårt tema til diskusjon

    Ikke enig. Vi har et godt fungerende kontovakt-system. Et forbud mot duals vil ha nesten bare positive følger for spillet (men vil bli et mareritt for spillmoderatorer).
  11. Diskusjon Sårt tema til diskusjon

    Jeg håper Dakapo kan rette på meg om jeg sier noe feil her siden jeg er på tynn is nå (hun er veldig opptatt nå i romjulen - derfor prøver jeg meg uansett). Når det gjelder "synlige" moderatorer har jeg litt blandede følelser. Det at vi kommenterer noe bare for å kommentere synes jeg blir litt...
  12. Diskusjon Sårt tema til diskusjon

    Jeg er en av dem som blir nevnt som inaktiv her på forum (ikke uten grunn heller). De av dere som bruker support har vel sett meg litt oftere, selv om jeg ikke er den mest aktive der heller. Som noen av dere vet er det jeg som er CM for TW2 i Norge, og jeg kan avkrefte det at TW2 blir prioritert...
  13. Utopia har vunnet

    Vi i teamet gratulerer dette Utopia med seier på verden 20. Vår elskede community manager har problemer med internett, og vil foreta selve stengningen av verdenen så snart hun får fikset dette!
  14. Spillere fra V5

    Jeg var også på v5. Var leder av PMS mens det stormet som værst.
  15. Tanker rundt en kommende runde - jobbes fortsatt med

    Rawr. .. Her skal det spilles!
Topp