Nylig innhold av Jeg fant Dory

  1. Ryktebørsen

    Hehe, enda bedre enn sist til og med :D Blir imponert!
  2. Ryktebørsen

    Jaha? Få se en liten meme-collection på nytt da ;)
  3. Top 10 Spillere

    Kort og fin liste. Hvilken konto spiller du på ? :)
  4. Faktabørsen

    Nei, du har rett i det. Jeg vet og skjønner ikke hele sammenhengen. Jeg føler dog det er mye usagt i denne saken jeg gjerne skulle visst. Føler eller ikke at dere er så uskyldige som du vil frem til :P
  5. Faktabørsen

    Vel, i følge keiser bekreftet han at dere prøvde å få inn en spion på kontoen. Mulig det var ren løgn, men jeg har mine tvil. Og om det Pickle Rick sier faktisk er sant, må jeg nesten gratulere dere med å ha klart og skjelle en spiller ut av deres egen stamme. Utrolig at han ikke klarte å...
  6. Faktabørsen

    Virkelig voksent av dere å prøve og sende inn spioner på kontoen min. Tenkte dere kanskje ville vinne på en clean måte nå som det først har startet så godt for dere. Tydeligvis ikke. Og av alle folk, så sender dere Pickle Rick til å være spion, som ikke engang klarte å holde seg i livet. Hvor...
  7. Faktabørsen

    Fakta er at Lucky Luck er den beste internadleren/gråbyadleren av oss alle. Enda bedre enn kompisene hans på Jaggy :D
  8. Ryktebørsen

    Skal spørre når jeg er hjemme fra SFO
  9. Ryktebørsen

    Fortsatt et stykke å gå, kompis :D
  10. Ryktebørsen

    Ser ikke slik ut, spør du meg :P
  11. Ryktebørsen

    Ryktes også at denne alkoholikeren er en lettvekter som liker best fjortissøl
  12. Ryktebørsen

    Dere er flinke til å fake, det må jeg si. Har ikke vært borti så mange inc på flere år, hehe :)
  13. Ryktebørsen

    Ryktes spenning i natt :)
  14. Ryktebørsen

    Jeg skjønner ikke, hva er det du vil frem til? At jeg ikke brukte 200+ rams i alle nuksa mot Pickle Rick her om dagen? Skjønner heller ikke hvordan du tar deg frihet til å melde og klage på andre som du gjør, når du ikke har gjort en tøyt i krigen selv.
  15. Ryktebørsen

    Du irriterer meg.
Topp