Nylig innhold av jonsnow

  1. Gratulerer WIC og god jul!

    Yess da var v1 over og min TW kariære lagt på hylla. Med alle de nye funksjonene som har kommet på nye V`s de siste åra så har lysta på å spille på noe annet enn V1 forsvunnet helt og holdent!!! Vi har holdt på lenge og hatt mye moro opp gjennom åra, så V1 vill bli savnet for min del, men det...
  2. Ryktebørs

    Kjemper var vel å ta hardt i, nuksa mine tar ut alt av nukes og deff som står i bakgården, ville nå ha dodget dem jeg da
  3. Tw Champions kvartfinale

    magic dude v Gullungen95 Lille Ole vinner denne men ikke lett Capitan22 v Grim Reaper Skulle ha likt å sett denne kampen her, Tommy med et sinssykt aktivitesnivå og en del skills mot CAP`s aktivitet vil gi en sikker siere til Badass/kathoga Grim Reaper etter mye om og men Valkyrie v...
  4. FaktaBørsen

    kom deg i front så skal vi nok få donert noen nukes din vei også, vi har plenty av dem ;P
  5. FaktaBørsen

    Helt enig!
  6. Besvart Mulighet for og få til en Old school verden(v14)

    Hadde vært veldig fint med en ny "gammel" v uten alt det nymotens fjaset som har kommet etter hvert.
  7. FaktaBørsen

    Har du incs fra andre enn WIC Pål? :D
  8. FaktaBørsen

    Fakta at jeg kjeder meg for tiden, er så ufattelig kjedelig å bare adle grått(JPTG) trenger nesten ikke nuksa mine en gang for å ta byer... En liten runde og atter en spiller legger seg ned å spiller død og tror at byene ikke blir tatt om man ikke gjør motstand! Latterlig
  9. Ryktebørs

    Undrer jeg også, er vel ett eller annent vi liksom har jukset meg igjen som de ikke har et fnugg av bevis for som vanlig.
  10. Ryktebørs

    Ryktes at jeg er lei av "gråbyadling"(JPTG byer)
  11. Hva er "Nyheter/intervju"?

    Må da være bedre enn ingen interjuver
  12. Tenk dere V1 uten gråbyer...

    Hehe Cap du fornekter deg aldri i den naivitet som skinner igjennom hver gang du skriver, ja dere tetter igjen deres områder av gråbyer og litt av våre, men hva skjer med de gråbyene? Jo bare se på Balle og Birken de mister byene like etter på til folk som meg som ikke gidder å adle grått siden...
  13. Tenk dere V1 uten gråbyer...

    Da ser det ut til at problemet nærmer seg en løsning, innen 20 dagers tid +- så framt ingen flere går grå med dagens adlingsfart så er v1 kvitt problemet med gråbyer, hva skal JPTG adle da? De klarer nesten ikke å adle våre byer så det må vel innadlinger til og litt BOL byer som det ikke mange...
  14. Hva er galt med disse sitatene hvilken regler bryter dem ???

    Xandor siden du har blitt tatt for lignende oppførsel flere ganger tidligere så burde det vel snart synke inn at slike sitater ikke er godtatt på tw.no Ikke at jeg personlig finner dem så veldig krenkende, men har man blitt tatt for noe en gang så pleier de fleste å gi seg med den ene...
  15. Heisan May =)

    Heisan May =)
Topp