Nylig innhold av Just Testing

  1. Spørsmålsrunde

    Mindre enn meg, ergo vil de tape(eller iaf ikke ha rank 1) Hvor er Jørn?
  2. 4-dels i tw champion

    Når Magnar har klart å komme seg videre på en eller annen måte :mehe:
  3. Spørsmålsrunde

    Moa da, vi vet jo begge at du aldri blir adla ned, du mater jo troppene dine med vannmelon <3 Siden Dualen min ikke stillte spørsmål(eller fikk svar på forrige) så får jeg stille et for han(stakkaren skal jo ut å sykle nå) Tk eller sverd?
  4. 4-dels i tw champion

    Nerder av Stål vs Eru Iluvatar - Eru Tar denne rimelig enkelt. Superman vs Djinn - For begrunnelse, se Markus sin Post Don Slask vs Heskey - Ingen tvil om at don har lagt ned en solid prestasjon, men desverre baserer startupen seg for mye på pp(se henrik jeg kommenterte det) til at den blir...
  5. Vi tenner ikveld lys, for å minnes de tre

    Sekstegn
  6. TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

    Ser ikke ut til å hjelpe da (wasntme)
  7. Faktabørsen

    dersom han logger inn på kontoen for å spionere er den vel ikke det.
  8. Ryktebørsen

    Håper du er i KoD <3
  9. Krigsstatistikk

    Tråden heter Krigsstatistikk og ikke PMSstatistikk, eller har jeg glemt hvordan man leser?
  10. Faktabørsen

    Abobil spiller på kontoen på v21, ergo kan han passord på 2 kontoer på v22 og kan dermed bannes :)
  11. Krigsstatistikk

    dere inviterte dem til krigen, da får dere jammen meg ta ansvaret for de dårlige statsene dere får som konsekvens av det.
  12. Faktabørsen

    Det fine med det er at vi da kan få donslask bannet :)
  13. Faktabørsen

    Kjære Bobil, Om du hadde vært så hyggelig å forflytte deg over til riktig børs før(evtl etter) du begynner å le(evtl når du er ferdig med å le), hadde det vært supert :)
Topp